(اعتبار: Netflix)

نتفلیکس فروشگاه اینترنتی تخصصی فروش کالاهای مربوط به برنامه نویسی خود را راه اندازی کرده است.

Netflix.shop در حال حاضر محصولات خود را برای نمایش های انیمیشن به فروش می رساند یاسوکه و بیا بریم با همکاری طراحان مد و مارک های لباس ، از جمله Hypland و Beams.

نتفلیکس در بیانیه ای گفت: “ما همیشه در حال بررسی چگونگی گسترش دنیای داستان های طرفداران خود هستیم ، از لباس و اسباب بازی گرفته تا رویدادها و بازی های مهیج.” علاوه بر تی شرت و هودی ، اقلام فروشی شامل گردنبند 95 دلاری ، کلاه بیس بال 45 دلاری و ساعت 135 دلاری است.

اعتبار: Netflix

این فروشگاه قرار است لباس هایی را برای نمایش دیگری در نتفلیکس ، درام جنایی فرانسه ، آزاد کند لوپین ، بعد از این ماه. این شرکت افزود: “و چیزهای دیگری برای آمدن وجود دارد.” “مراقب محصولات اختصاصی عناوین مورد علاقه مانند باشید ساحره و چیزهای عجیب، و همچنین آرم جدید Netflix از خانه مد ژاپنی Beams. “

افزایش کالاهای تجاری در حالی صورت می گیرد که رشد نتفلیکس ، پس از فیلم های پرمخاطب سوخت سال گذشته ، شروع به کند شدن کرد. اگرچه سرویس پخش جریانی بیش از 200 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد ، اما Netflix در حال حاضر تخمین می زند که فقط 1 میلیون کاربر اضافی با هزینه اضافی در Q2 2021 اضافه کند.

نت فلیکس قصد دارد به طور منظم موارد محدودی را از طریق فروشگاه منتشر کند. کالاهای اسپانسر شده نیز به شرکای خرده فروشی ، از جمله Target فروخته می شوند. نیویورک تایمز همچنین اشاره می کند که Netflix پیش از این با Walmart ، Sephora و Amazon برای فروش لباس ، اسباب بازی ، کیت های زیبایی و وسایل خانگی مربوط به نمایش های تلویزیونی خود معامله کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *