(عکس از بنیانگذاران بی اساس)

اگر به دنبال داستان های جذاب هستید که موفقیت کارآفرینی را با چالش های متنوع همراه سازد ، منابع کمی بهتر از بنیانگذاران بی اساس وجود دارد. این سایت توسط Dan Kihanya ، كه خودش یك كارآفرین سریالی است ، راه اندازی شده است و بر روایت داستانهای تأسیس كارآفرینان نوپا از محافل كم نمایان متمرکز است. این سایت در حال حاضر بر روی شرکت ها و سازمان هایی است که توسط آفریقایی آمریکایی ها ایجاد شده اند. Kihanya هر شرکت و موسس آن را در قالب پادکست یک ساعته ارائه می دهد. خلیل اشانتی ، یکی از بنیانگذاران صریح کیهانیا که مصاحبه کرد خلیل اشانتی بود که استارتاپ خود را در سال 2016 تأسیس کرد. Weshowup ضمن اطمینان از اینکه ارزش تماشاگران برای دلار سرگرمی شما بیشتر است ، اطمینان می دهد که برای کارشان دستمزد بهتری دارند.

آنچه منجر به Weshowup شد ، کار کاملاً منحصر به فرد اشانتی قبل از کارآفرینی بود. وی پس از پیوستن به نیروی هوایی به عنوان یک متخصص مدیریت اطلاعات بلافاصله پس از دبیرستان ، او سازمانی را یافت که تعداد کمی از افراد در خارج از ارتش از آن اطلاع داشتند. تاپس در آبی یک برنامه کاملاً بودجه ای است که در سال 1953 آغاز به کار کرد و کاملاً متشکل از پرسنل فعال نیروی هوایی است که به همه خطرناک ترین مکانهایی که ایالات متحده در آنها نظامی حضور داشته است سفر می کنند و برای نیروهای مستقر در آنجا برنامه اجرا می کنند. Ashanti روی صحنه بود که کارهای مختلفی را با Tops in Blue انجام می داد و می گوید این اولین اشتباه اشتباه بود.

پس از آزاد شدن از نیروی هوایی ، او به یک هنرمند تمام وقت تبدیل شد که در انواع مکان ها برنامه اجرا می کرد. تعهد در قصر سزار در لاس وگاس ، جایی که وی برای انجام سحر و جادو آزمایش کرد ، اما با یک پیچ و تاب دیگر ، یکی از مهمترین موارد برای او بود: او این کار را به دو زبان انگلیسی و ژاپنی انجام می داد. دومی در واقع اولین زبان او بود زیرا او از یک خانواده نظامی بود که در بیشتر اوایل کودکی در ژاپن مستقر شده بود. در آن زمان ، سزار متوجه افزایش قابل توجه مهمانان ژاپنی شده بود و ایده خلیل آنقدر شیفته او شد که نه تنها کار را به او داد بلکه در کمال تعجب آنها فرم را نیز مجوز دادند.

خلیل از این تجربه دو مشاهده مهم انجام داد. اول اینکه برای هنرمند بودن باید یک کارآفرین باشید. در تجارت نمایشی ، او معتقد است که کسی به جز شما مسئول موفقیت شما نیست ، بنابراین هنرمندان باید همان سر و صدا کارآفرینان با تجارت مستقیم را بیاموزند. و دوم اینکه ، هنرمندان به سختی می فهمند که محتوای آنها واقعاً چه هزینه هایی برای آنها دارد. این دو تبدیل در نهایت منجر به Ashanti ، بنیانگذار Weshowup شد.

این پرتاب یک پیشنهاد ارزشمند ساده ، البته غیرمتعارف دارد. هنرمندان یک نمایشگاه و یک مکان ایجاد می کنند و سپس با Weshowup ارتباط برقرار می کنند. از همان ابتدا اعضای مخاطبان هزینه بسیار کمی دریافت می کنند. سپس ، پس از حضور در این رویداد ، آنها ایمیلی دریافت می کنند که از آنها می پرسد ارزش تجربه به همراه فرصت پرداخت آن مبلغ را دارند.

آشانتی خود این رویکرد را با اجراهای خودش امتحان کرد. او پولی را که در طول کار ارشد در برادوی بدست آورده است (جایی که به وی به روش استاندارد پرداخت می شود) با تعهد بسیار کوچکتر در خارج از نیویورک مقایسه می کند. در آنجا او از مدل Weshowup “pass the hat” استفاده می کند. در ابتدا بدبین بود ، وقتی این روش 82٪ بیشتر از آنچه در برادوی انجام داده بود ، تعجب کرد.

او با استفاده از تجربیات فنی که در ارتش آموخته بود ، شروع به رمزگذاری این تبدیل به یک سرویس آنلاین کرد. کمی بعد ، Weshowup متولد شد و اکنون این شرکت در تلاش است تا مدل جدید خود را به هنرمندان ، رستوران ها و عموم ارائه دهد. در حال حاضر بیش از 40 مشاركت در 15 كشور جهان دارد و اندكی پس از مصاحبه اشانتی با كیهانیا مبلغ 500000 دلار سرمایه گذاری انجام داد. Ashanti حتی از Weshowup منشعب شد و یک بستر رویداد مجازی جدید به نام Mantis XR ساخت.

این سرمایه گذاری جدید از پایگاه هنرمند Weshowup استفاده می کند و آن را با روند مخاطب جدیدی که Ashanti در عمودی سرگرمی دیده است ترکیب می کند. او می بیند که این شبکه در حال تبلیغ نوع جدیدی از مخاطبان است ، مخاطبی که در واقع توسط COVID-19 پشتیبانی می شود. این افراد نه سفر می خواهند و نه هزینه اضافی برای بازدید از یک مکان فیزیکی سنتی. آنها سرگرمی خود را در خانه و آنلاین خود می خواهند ، اما همیشه به دنبال تجربیات ابتکاری تر هستند. به همین منظور ، Mantis XR یک پلت فرم کاملاً همهجانبه رویداد مجازی سه بعدی ایجاد کرده است که مشتریان از طریق Weshowup برای انجام ، بازاریابی و ارتباط با مخاطبان از آن استفاده می کنند و حتی خرید آنلاین جدید و مهیج را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چالش هایی که اشانتی برای از بین بردن تلاش های خود مجبور به غلبه بر آنها بود ، و همچنین درک راه های جدیدی که مردم می خواهند از طریق آنها محتوا مصرف کنند ، مصاحبه کیهنیا با بنیانگذاران بی اساس را بشنوید. این گفتگوی جالبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *