(اعتبار: دیزنی)

علی رغم رشد شدید این شرکت در جریان سازی ، دیزنی تصمیم گرفت اواخر امسال چندین فیلم را به طور انحصاری برای سینماها اکران کند.

هر دو عزیزم، فیلمی با الهام از بازی های ویدیویی و مارول شانگ چی و افسانه ده حلقه، این شرکت در فراخوان درآمد روز پنجشنبه گفت ، یک پنجره نمایشی اختصاصی 45 روزه دریافت کنید.

عزیزم در 13 آگوست وارد می شود در حالی که شانگ چی در 3 سپتامبر فرود آمد. در این زمان ، دیزنی انتظار دارد که کاربران بیشتری با ورود مجدد به سینماها احساس راحتی کنند.

این تصمیم دور شدن از برنامه فعلی اکران فیلم دیزنی است. فیلمها عنکبوت، ظالمانه و سفر دریایی در جنگل در سه ماه آینده وارد می شود ، اما شرکت آنها را آزاد می کند هر دو در سینماها و دیزنی + به عنوان یک افزودنی پولی با قیمت 29.99 دلار.

مدیر چاپ دیزنی ، باب چاپک اظهار امیدواری کرد که این سه فیلم “یک بازی جدید” در بازار ایجاد کنند و علاقه به تجربیات سینما را دوباره زنده کنند.

“ما در تلاشیم ببینیم که آیا مصرف کنندگان آماده بازگشت به سینماها هستند. Chapek در جریان فراخوان پیشنهادات گفت: البته در حال حاضر 90 درصد بازار داخلی باز است و ما از این نظرسنجی تشویق می شویم.

وی افزود: “اما اگر به عنوان مثال به گیشه آخر هفته گذشته نگاه كنید و آن را با میانگین سه سال گذشته قبل از گیشه COVID مقایسه كنید ، 85 درصد كمتر بود.” “بنابراین ما می دانیم که بازار هنوز در آنجا نیست.”

تصمیم دیزنی خبر خوبی برای زنجیره های سینمایی مانند تئاترهای AMC است که در طی همه گیر شدن تقریباً ورشکسته شدند. اما این می تواند برخی از کاربران را که ترجیح می دهند در خانه فیلم تماشا کنند ، عصبانی کند. دیزنی + در حال حاضر 103.6 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد.

با این حال ، پنجره تئاتر 45 روزه کوتاه تر از پنجره 70 روزه معمولی است. میکی موس قصد دارد بازار تئاتر را رصد کند تا استراتژی خود را برای اکران فیلم ها در آینده تعیین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *