هنگامی که ما برای اولین بار Toyota RAV4 Hybrid را در سال 2018 بررسی کردیم ، تنها بازی در شهر بود که یک کراس اوور ترکیبی می خواهید. در سال 2021 ، رقابت اتومبیل بسیار بیشتر است ، به خصوص از هوندا CR-V ، رهبر سنتی در بخش کراس اوورهای جمع و جور ، که سال گذشته برای اولین بار به صورت هیبریدی ظاهر شد. خوشبختانه برای تویوتا ، RAV4 در سال 2019 با طراحی مجدد کامل ، تأمین نیروی بیشتر ، بازده سوخت بهتر ، نمای خارجی جذاب تر ، کیفیت داخلی بهتر و Apple CarPlay را ارائه داد. 2020 اضافه شده بسیار مورد نیاز به Android Auto را به ارمغان آورد ، که به حفظ RAV4 در صف اول بسته و برنده شدن جایزه تحریریه کمک کرد. با مدل 2021 چیز کمی تغییر کرده است – جدا از سطح جدید XLE Premium – RAV4 همچنان بهترین انتخاب ما در این بخش است.

2021 قیمت و طراحی هیبریدی RAV4

همه 2021 تویوتا RAV4 هیبرید با یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر همراه با یک موتور الکتریکی ، با یک موتور اضافی در دسترس است که چرخ های عقب را در صورت از بین رفتن کشش نیرو می دهد. کل قدرت این سیستم 219 اسب بخار است و ارزیابی EPA از مصرف سوخت 39 مگاپیکسل عالی است. باتری هیبریدی لیتیوم یون توسط موتور بنزینی و با ترمز احیا شارژ می شود و نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته به چرخ ها ارسال می شود.

روکش مبلمان پایه LE از 28،800 دلار شروع می شود و نمای خارجی آن به رینگ های 17 اینچی آلیاژی ، ریل های سقف ، چراغ های LED و چراغ های روشنایی روز ، چراغ های عقب LED ، آینه های بیرونی برقی و تاشو ، ورودی بدون کلید و برف پاک کنهای متناوب مجهز است. از ویژگی های استاندارد داخلی این خودرو می توان به برق و درها ، کنترل اتوماتیک آب و هوا ، صندلی های پارچه ای ، صندلی راننده قابل تنظیم شش جهته و یک صندلی جلو چهار طرفه ، صندلی های عقب 60/40 تاشو با شیب قابل تنظیم ، فرمان شیب / تلسکوپی اشاره کرد چرخ و فرمان صوتی برای نمای عقب.

فناوری های استاندارد شامل یک صفحه لمسی 7 اینچی برای سیستم سرگرمی ، سیستم صوتی شش بلندگو با رادیو AM / FM HD و رادیو ماهواره ای SiriusXM ، Android Auto و Apple CarPlay ، سازگاری با Amazon Alexa ، بلوتوث برای تماس های تلفنی و پخش جریانی موسیقی ، تشخیص صدا ، پورت رسانه USB و یک سال استفاده آزمایشی خدمات متصل به تویوتا ، که شامل خدمات telematics ، دسترسی از راه دور و 2 گیگابایت Wi-Fi در کابین است.

بسته کمک راننده Toyota Safety Sense 2.0 در همه هیبریدهای RAV4 استاندارد است و شامل یک هشدار برخورد به جلو با توقف خودکار اضطراری ، تشخیص عابر پیاده ، هشدار خروج از خط با کمک نگه داشتن خط ، چراغ های جلو اتوماتیک ، تشخیص علائم جاده ، کنترل کروز تطبیقی ​​و شروع تپه کمک کردن

تودوزی XLE از 30،095 دلار شروع می شود و قاب های چراغ جلو کرومی ، روشنایی لهجه ای LED ، چراغ های مه شکن ، آینه های بیرونی رنگی و گرم شده را با سیگنال های چرخشی داخلی و نشانگرهای نقطه کور ، نظارت بر نقطه کور و هشدار عبور متقابل عقب ، چراغ های جلو اتوماتیک ، سرعت پاک کن متغیر اضافه می کند ، ورودی روشن از راه دور ، شروع دکمه ، سانروف ، روکش پارچه ای بهبود یافته ، صندلی راننده هشت طرفه با پشتیبانی از کمر و چهار درگاه شارژ USB اضافی ، دو در صندلی های عقب.

اثاثه یا لوازم داخلی XLE Premium جدید برای سال 2021 از 32،800 دلار شروع می شود و به آن رینگ های 18 اینچی آلیاژی کرومی ، چراغ های جلوی پروژکتور LED ، چراغ های LED LED در روز با نور لهجه ، چراغ مه شکن یکپارچه ، فرمان شیب چرمی / تلسکوپی با کنترل صدا ، منطقه دوگانه اضافه می شود کنترل خودکار آب و هوا ، نمایشگر LCD 4.2 اینچی با صفحه ابزار و پنج پورت USB.

تودوزی XSE از 34،750 دلار شروع می شود و به چرخ های 18 اینچی رنگ سیاه ، سیستم تعلیق اسپرت ، رنگ خارجی دو رنگ ، صفحه لمسی 8 اینچی ، صندلی های گرم شونده جلو ، درهای بالابر قدرتمند ، روکش چرم شبیه سازی شده ، تزئینات داخلی بهبود یافته ، 7 اینچی اضافه می شود. پانل ابزار LCD ، کم نور شدن خودکار آینه دید عقب ، راهنمای دوربین دید عقب و نورپردازی محیط داخلی.

مجموعه پرچمدار محدودی که ما آزمایش کردیم ، قیمت آن را به 37330 دلار رساند و به سنسورهای پارک جلو و عقب ، ایستگاه عقب اتوماتیک عقب ، حوضچه ها ، ناوبری و حافظه صندلی راننده با موقعیت دوگانه افزود.

خودروی آزمایشی ما با گزینه هایی همراه است که قیمت برچسب را تقریباً 5500 دلار افزایش می دهد. بسته فناوری محدود 1025 دلاری دسترسی بی کلید به همه درها و درب آسانسور را می افزاید ، که توسط بالابر پا ، شارژ بی سیم تلفن هوشمند و دوربین دید فراگیر با اسکن محیطی و نمای محدود ، تأمین می شود. گزینه بسته بندی آب و هوایی نسخه محدود 1015 دلاری همراه با یک فرمان گرم و بسته بندی شده با چرم ، صندلی های جلوی تهویه ، صندلی های عقب قایق سواری عقب و برف پاک کن ها تمیز می شود.

داخلی 2021 تویوتا RAV4 هیبریدی

گزینه های فردی شامل 500 دلار برای یک سقف متحرک پانوراما با جلو / شیب جلو قدرتمند ، 415 دلار برای چراغ های جلو انعطاف پذیر و خودکار ، یک بسته محافظتی 543 دلار ، 315 دلار برای تیر عرضی سقف ، 175 دلار پوشش آرم سیاه و 296 دلار برای ملافه و بار برای همه شرایط آب و هوایی پوشش. با هزینه دست زدن به 1،175 دلار ، برچسب نهایی به 42462 دلار رسید – که افزایش چشمگیری نسبت به مدل 2020 که ما آزمایش کردیم ، که برچسب نهایی آن 38407 دلار بود.

با طراحی مجدد مدل 2019 ، RAV4 هیبرید به راحتی به بهترین اتومبیل در کلاس خود تبدیل شد و با رینگ های بیرونی دو رنگ و رنگ مشکی در تریم XSE ، در مقایسه با هوندا CR-V پایدار ، شیک تر است. ترکیبی.

در داخل ، RAV4 Hybrid راحت و جادار است ، با لمس های هوشمندانه مانند دستگیره های کنترل آب و هوا و یک الگوی الماس بر روی صفحه شارژ تلفن هوشمند و سایر سطوح که آن را محکم نشان می دهد.

اطلاعات و سرگرمی و اتصال RAV4

رابط سرگرمی و سرگرمی 8 اینچی در RAV4 هیبرید همان چیزی است که سالها در سایر خودروهای تویوتا دیده ایم. صفحه نمایش توسط چهار دکمه در هر طرف ، همراه با دکمه های قدرت / ولوم چرخان و تنظیم / پیمایش احاطه شده است. چیدمان صفحه اصلی و نمادهای ویژگی های منحصر به فرد می توانند به دلخواه شما تنظیم شوند و اگرچه رابط کاربری کمی قدیمی است اما استفاده از آن آسان و شهودی است.

هنگامی که RAV4 کاملاً جدید دو سال پیش رونمایی شد ، فقط دارای Apple CarPlay بود ، زیرا تویوتا یکی از آخرین محدودیت هایی بود که خودروسازان برای اتصال به تلفن های هوشمند اضافه کردند. خوشبختانه مدل 2020 Android Auto را نیز دریافت کرد. علاوه بر ویژگی های مبتنی بر ابر هر دو سیستم عامل ، رادیوی HD اطلاعات آب و هوا و ترافیک را به صورت رایگان فراهم می کند.

2021 سیستم اطلاعات و سرگرمی هیبریدی تویوتا RAV4

مجموعه جامع RAV4 Hybrid کمک راننده Toyota Safety Sense 2.0 در کل خط استاندارد است ، در حالی که برای دریافت این ویژگی های ایمنی از برخی رقبا ، نیاز به ارتقا به سطح تجهیزات گران تر است. ما همچنین دوست داریم که می توانید حساسیت کمک های راننده را از طریق خوشه ابزار دیجیتال 7 اینچی تنظیم کنید ، این امر به راحتی به محض گرفتن چند کنترل پیچیده فرمان ، ردیابی بازده سوخت را آسان می کند.

عملکرد ترکیبی 2021 RAV4

2021 تویوتا RAV4 هیبریدی مجهز به باتری 16 اسب بخار قدرت بیشتر از خواهر و برادر غیر هیبریدی خود دارد و شگفت آور سریع شتاب دارد. حتی با استفاده از این قدرت اضافی ، مصرف سوخت محاسبه شده توسط EPA تا 39mpg ترکیبی است که نسبت به نسل قبلی 6MPg بهبود یافته است.

حالت های درایو Sport ، Eco و Normal را می توان از طریق دکمه کنسول مرکزی شماره گیری کرد و برخلاف بسیاری از هیبریدها ، حالت های Eco و Sport در واقع بر عملکرد تأثیر می گذارند. یک حالت جداگانه Trail ، نیروی بیشتری را به چرخ می فرستد که بیشترین کشش را داشته باشد ، در حالی که حالت EV تنها کارکرد الکتریکی را در فواصل بسیار کوتاه فراهم می کند.

عملکرد عالی توسط CVT مختل می شود. در حالی که جعبه در اکثر سرعت ها صاف است ، اما وقتی سخت فشار داده شود می لرزد و تکان می خورد. سیستم هیبریدی نیز یکی از پر سر و صداترین است که ما آزمایش کرده ایم ، اما شلوغی بیشتر وقتی رخ می دهد که ماشین متوقف شود و همه صداهای پاپ آپ را بشنوید.

کراس اوور ترکیبی جمع و جور برای برنده شدن

تویوتا RAV4 هیبرید پرفروش ترین هیبریدی این شرکت است که حتی پریوس محبوب را نیز پشت سر گذاشته است. گرچه می توان Ford Escape Hybrid و Kia Niro Hybrid را رقیب دانست ، اما در دنیای کوچک هیبریدهای کراس اوور جمع و جور ، واقعاً به RAV4 و هوندا CR-V جدید برمی گردد. CR-V هوشمند ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است ، اما کمی خسته کننده است. برای مقایسه ، RAV4 هیبرید به سادگی جذاب تر ، اسپرت و سرگرم کننده است. هر دو وسیله نقلیه فوق العاده ای هستند ، اما ما ترجیح می دهیم 2021 تویوتا RAV4 هیبرید داشته باشیم ، که به این معنی است که در انتخاب سردبیران ما همچنان برنده باقی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *