اینترنت هر چقدر شگفت انگیز باشد ، هر روز نیز به ما دروغ می گوید. بررسی های جعلی – رده بندی به ظاهر قانونی ایجاد شده توسط فروشنده یا شخصی که توسط آنها پرداخت شده است – به سختی قابل تشخیص است. با ادامه جهش خرید آنلاین ، بررسی های جعلی تجارت بزرگی است ، اما در پایان می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

در یک نظرسنجی از 1000 خریدار آمریکایی که سال گذشته قصد داشتند فناوری Amazon Prime Day را خریداری کنند ، فقط 16٪ از پاسخ دهندگان بسیار مطمئن بودند که می توانند نظرات جعلی درباره محصولات آمازون پیدا کنند. 24٪ اطمینان داشتند که می توانند این کار را انجام دهند. بیشتر افراد – 33٪ – تا حدی اطمینان داشتند که می توانند این کاغذهای کاذب را بیرون بکشند. بقیه مطمئن نبودند یا اصلاً مطمئن نبودند كه می توانند تقلبی را انتخاب كنند.

بررسی محصولات آمازون نقش زیادی در تصمیمات خرید شما دارند

چرا این مهم است؟ در همین نظرسنجی ، 78٪ از مردم می گویند که بررسی محصولات آمازون نقش زیادی در تصمیم گیری در مورد خرید دارند. اگر نمی توانیم به این بررسی های آنلاین اعتماد کنیم – و کشف اخیر که بیش از 200000 نفر در یک طرح بازخورد جعلی با فروشندگان شخص ثالث آمازون نقش داشته اند ، نشان می دهد که ما نمی توانیم – چگونه تصمیم می گیریم که چه بخریم؟

البته ما توصیه می کنیم قبل از خرید یک فناوری ، با بررسی های جامع ما برای چندین دسته مشورت کنید. ما سالانه بیش از 2000 محصول فنی را مرور می کنیم و متخصصانی داریم که بازارهای خود را از داخل و خارج می دانند. فراتر از این ، چند نشانه گویایی وجود دارد که ممکن است بررسی واقعی نباشد. و اگر واقعاً نمی توانید آنها را از هم تفکیک کنید ، می توانید به برخی از ابزارهای مفید آنلاین برای روشن کردن مسائل کمک کنید.


دنبال چه چیزی میگردی

بررسی آمازون

هنگام مرور آمازون ، مراقب بررسی هایی باشید که در واقع رتبه بندی مشخصی را ارائه می دهند ، محصولات رقیب را شامل نمی شوند و از زبان صوتی طبیعی استفاده می کنند.

بازخورد بسیار مثبت یا منفی بدون ارائه جزئیات کافی می تواند مشکوک باشد. بررسی های بسیار کوتاه پنج و یک ستاره ، به خصوص اگر همه آنها در یک روز ارسال شده باشند ، همچنین می تواند فعالیت مشکوکی را نشان دهد.

آمازون برای مقابله با بررسی های جعلی ، برچسب خرید تأیید شده ای را به بررسی هایی که در واقع بازرسان محصول را خریداری کرده ، اضافه می کند. با این حال ، این طرحهایی را در نظر نمی گیرد که بازرسان برای خریدهای قانونی غرامت دریافت می کنند.

اگر با بازبینی روبرو شدید که فکر می کنید جعلی است ، می توانید آن را به آمازون گزارش دهید و آن را برای بررسی و حذف احتمالی علامت گذاری کنید. فقط کلیک کنید گزارش سوءاستفاده در معاینه


گلدان جعلی

گلدان جعلی

Fakespot ارزیابی می کند که صفحات محصولات آمازون ، بهترین خرید ، eBay ، Sephora و Walmart قابل اعتماد هستند. الگوریتم Fakespot برای تعیین قابلیت اطمینان ، بررسی ها و بازبینی ها ، تجزیه و تحلیل زبان ، بررسی های قبلی و تاریخچه خرید را بررسی می کند.

برای تحقیق در مورد پیوند ، فقط URL صفحه مورد نظر را کپی کرده و در Fakespot Analyzer جای گذاری کنید. برای این داستان ، ما لیست Amazon Echo Show 5 ، برنده جایزه PCMag Editors ‘Choice را آزمایش خواهیم کرد. پس از افزودن پیوند آمازون ، Fakespot رتبه ای را صادر می کند که باید به ما بگوید آیا صفحه دارای اطلاعات قابل اعتماد است.

Amazon Echo Show 5 در Fakespot

همچنین بررسی هایی را که تقلبی قلمداد می شوند فیلتر می کند تا رتبه بندی قابل اطمینان تری برای محصول ایجاد کند. کاربران آمازون به این محصول امتیاز 4.7 ستاره داده اند ، اما پس از عرضه از طریق Fakespot ، امتیاز تنظیم شده به 3.5 ستاره نزدیک است. Fakespot همچنین به URL یک امتیاز C داد ، به این معنی که بررسی های این صفحه ممکن است حداقل تا حدی غیر قابل اعتماد باشند.

افزونه Chrome به خریداران آنلاین این امکان را می دهد تا با لمس یک دکمه ، صفحات وب را تجزیه و تحلیل کنند و همچنین به رتبه بندی فروشنده و سایر مزایا دسترسی داشته باشند. Fakespot همچنین از طریق برنامه های iOS و Android در دسترس است که URL های صفحات وب موبایلی را که کاربران شامل می شوند ، تجزیه و تحلیل می کند.


ReviewMeta

بررسی

URL آمازون را در نوار جستجوی ReviewMeta جایگذاری کنید و وب سایت بررسی هایی را که غیر قابل اعتماد می داند حذف می کند و رتبه بندی خلاصه Amazon را با یک نظر از ReviewMeta جایگزین می کند. بنابراین محصول آزمایشی 4.7 ستاره ما پس از حذف 87٪ از بررسی های غیر طبیعی ، به 4.1 ستاره کاهش یافته است.

ReviewMeta یک کارنامه ارائه می دهد که معیارهای خاصی را بر اساس Pass ، Fall یا Warn ارزیابی می کند. همچنین تفکیک جزئی – به همراه نمودار – از عوامل موثر در ارزیابی تعدیل شده وجود دارد. به خاطر داشته باشید که این وب سایت فقط می تواند 10 هزار بررسی اول را برای یک محصول پردازش کند ، زیرا آمازون تمام بررسی های اضافی را از نظر پنهان می کند.

این ابزار همچنین توانایی منحصر به فرد اصلاح الگوریتم ReviewMeta را برای اندازه گیری معیارهای خاص بیشتر یا کمتر از پیکربندی پیش فرض ارائه می دهد. پس از آنکه وب سایت صفحه را آنالیز کرد ، برای مشاهده مکانیک رتبه بندی و تنظیم نحوه سنجش دسته ها ، روی View / Edit Adjustment کلیک کنید.

برای تجزیه و تحلیل سریع یک صفحه وب و دریافت امتیاز Warn / Pass / Fail ، یک برنامه افزودنی مرورگر برای Chrome ، Firefox یا Edge اضافه کنید. صفحات موجود در تلفن خود را با برنامه های iOS و Android تجزیه و تحلیل کنید.


TheReviewIndex

نمایه بررسی

TheReviewIndex یک ابزار جستجوی آنلاین ساده است که بر روی جمع آوری رتبه بندی محصولات فنی آمازون متمرکز است ، اما با این وجود می تواند تعیین کند که آیا امتیاز محصول با بررسی های نادرست افزایش یافته است. افزونه های Chrome و Firefox که روند کار را آسان می کنند.

URL را در سایت قرار دهید و TheReviewIndex بر اساس کلماتی که از بررسی ها تجزیه و تحلیل می کند ، محصول را به دسته های مختلف تقسیم می کند. در همان زمان ، TheReviewIndex برای اطمینان از معتبر بودن بررسی ها ، یک تست هرزنامه انجام می دهد و در پایان به موفقیت / عدم موفقیت می پردازد.

با نگاهی به محصول آزمایشی ما ، The Review Index به آن امتیاز 8/10 و رتبه قبولی هرزنامه را داد ، اما تنها 998 بررسی گذشته را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. سپس می توانید فیلم های بارگیری شده – مثبت و منفی – را که در دسته بندی های مختلف محصول قرار دارند بخوانید و عواملی را که در تست های هرزنامه وارد می شوند ، مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *