(عکس از طریق Spotify)

یک ماه پس از به دست آوردن رختکن برای برنامه های صوتی زنده ، Spotify به قول خود در مورد تغییر نام رقیب Clubhouse به عنوان یک پلت فرم گسترده تر عمل می کند.

در قسمت این هفته پادکست Spotify For Record ، مدیر عامل دانیل اِک “برنامه های بزرگی” از جمله تغییر نام Spotify Greenroom و ارائه طیف وسیع تری از محتوا ، از موسیقی و فرهنگ و ورزش را فاش کرد.

Spotify ماه گذشته برنامه Locker Room آزمایشگاه های بتی را به امید تسریع در ورود به سیستم صوتی زنده خریداری کرد. این معامله نوید تکامل و گسترش طیف گسترده تری از سازندگان و طرفداران و همچنین ویژگی های تعاملی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان را می دهد.

در وبلاگ در ماه مارس آمده است: “ما به ورزشکاران ، نویسندگان ، نوازندگان ، آهنگسازان ، پادکسترها و سایر صداهای جهانی حرفه ای این فرصت را خواهیم داد تا در زمان واقعی بحث ها ، بحث ها را انجام دهند ، در مورد هر چیزی (AMA) و موارد دیگر از من س askال کنند.”

نوآوری موج می زند و از آنجا که اکثر شبکه های اجتماعی مهم نوعی “داستان” زودگذر را معرفی کرده اند ، صنعت به سمت صوت زنده سوق پیدا کرده است. اما چگونه می توان یک سکو را در دریایی از کلون های کلبه هاوس برجسته کرد؟ Ek به پیشنهاد Spotify به سازندگان اعتماد می کند.

وی در گفتگو با داستی جنکینز ، رئیس ارتباطات جهانی در اسپاتیفای گفت: “هشت میلیون سازنده ای که در اختیار داریم برخی از بهترین داستان نویسان جهان هستند.” “آنها از بهترین کمدین های جهان هستند. آنها از بهترین موزیسین های جهان هستند. برخی از بهترین ورزشکاران جهان. برخی از بهترین مربیان جهان”.

وی ادامه داد: “بنابراین فرصت زنده ، فقط از منظر مصرف کننده ، این است که چگونه می توانیم قالب های واقعاً جذابی را ایجاد کنیم که به این سازندگان اجازه بیان و ارتباط با مخاطبان خود را بدهد؟” “و ما از دور فضا را تماشا کردیم ، ما فقط در مورد پتانسیل بسیار هیجان زده احساس کردیم ، و با پایگاه سازندگان و 350 میلیون کاربر کاربر ، من مطمئن هستم که لحظات جادویی با ظهور زنده ایجاد خواهد شد. “

این یک هفته شلوغ برای Spotify بود که با افزایش قیمت برنامه خانواده (اکنون 15.99 دلار در ماه) ، راه اندازی یک پخش کننده کوچک در فیس بوک و ایجاد یک پادکست پادکست اشتراک جدید که به سازندگان امکان پرداخت هزینه محتوا را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *