(عکس: گتی)

بازگشایی دفاتر کارگران باید بسیاری از فاکتورهای جدید را در نظر بگیرند تا امنیت مشتریان و کارمندان را تضمین کنند ، خصوصاً اکنون که عفونت های COVID-19 در مناطق خاصی دوباره در حال افزایش است. اگر مطب شما باز است ، راه حل های ردیابی تماس COVID-19 ابزارهای لازم برای جلوگیری از انتقال بیشتر هستند ، زیرا به مدیران دفاتر اجازه می دهد افراد آلوده را شناسایی کرده و به طور مناسب پاسخ دهند.

ابزار بازگشت به کار (RTW) می تواند به کارمندان کمک کند تا بررسی های سلامتی و برنامه ریزی حضور در روز را انجام دهند. به همین ترتیب ، ابزارهای مدیریت فضا می توانند مناطق مختلف را در دفتر ردیابی کرده و کارکنان را برای مسافت های اجتماعی بهتر اختصاص دهند.

برخی از آنها دارای ویژگی های ردیابی تماس هستند ، اما ابزارهای ویژه ردیابی تماس به شما کمک می کند تا اطلاعات و اطلاعات مربوط به زمان و مکان را جمع آوری کنید که در صورت آلوده شدن کارمند بسیار ارزشمند است. این اطلاعات حیاتی است زیرا نشان می دهد چه کسی در آن زمان در نزدیکی بوده است ، به این معنی که برنامه می تواند به راحتی سایر کارمندان را که احتمالاً در معرض آن قرار گرفته اند هشدار دهد. اگر سیاست شما این باشد که کارگران بالقوه آلوده را از بازگشت به مطب تا پایان دوره قرنطینه یا آزمایش منع نکنید ، داده ها نیز مورد نیاز است. هرچه نیروی کار بیشتر یا بیشتر توزیع شود ، شرایط پیگیری مخاطب پیچیده تر خواهد بود.

ردیابی قرارداد چیست؟

مراکز کنترل بیماری (CDC) ردیابی تماس را به عنوان یک اقدام اصلی کنترل بیماری تعریف می کند که “شامل کار با بیمار (علامت دار و بدون علامت) است که با بیماری عفونی تشخیص داده شده است تا افراد (مخاطبین) را شناسایی و پشتیبانی کند. با افشای بیمار آلوده شده است. این مربوط به هر کسی است که بیش از 15 دقیقه در فاصله شش فوت فرد آلوده صرف کرده باشد. این روند با جداسازی افرادی که به بیماری عفونی مبتلا هستند (یا ممکن است داشته باشند) از افرادی که این بیماری را ندارند ، از انتقال بیشتر بیماری جلوگیری می کند. ”

ابتدایی ترین روش پیگیری تماس ، صرفاً گرفتن نام و شماره تلفن توسط شخص در هنگام ورود به تجارت و ثبت زمان است. اگر کسی آزمایش مثبتی انجام دهد و وضعیت خود را گزارش کند ، همه افراد در معرض خطر ، در یک زمان در یک مکان قرار دارند ، تماس می گیرند. معمولاً به آنها اطلاع داده می شود که ممکن است در معرض آن قرار گرفته باشند و باید قرنطینه شوند و آزمایش COVID-19 را بدهند. مساله این رویکرد البته این است که کاملاً مبتنی بر مشارکت داوطلبانه انسان است.

این بدان معنا نیست که نمی توان با استفاده از صفحه گسترده به عنوان یک پایگاه داده سریع و کثیف ، ردیابی تماس را به صورت دستی انجام داد ، اما این فقط برای شرکت های بسیار کوچک کار می کند ، جایی که مدیران به راحتی می توانند داده ها را مستقیماً با همه کارمندان بررسی کنند. این روش برای مشاغل دارای چندین دفتر ، طبقه و تعدادی از کارمندان بالاتر از 10 تا 20 کارگر دست و پا گیر است. این شامل برنامه های ردیابی تماس است.

برخی از این راه حل ها به عنوان بخشی از راه حل های کاربردی RTW ارائه می شوند که همچنین به کارهای دیگر مانند سیاستگذاری در محل کار و مدیریت فضا نیز توجه دارند. با این حال ، برخی سیستم های مستقل هستند. CDC سودمندی این برنامه ها را می داند ، اما همچنین تأکید می کند که سازمان ها هم به کارمندان متخصص و هم به یک برنامه پاسخگویی موثر COVID-19 نیاز دارند. خوشبختانه ، CDC رهنمودهایی را برای تدوین برنامه های ردیابی قرارداد ارائه می دهد که می تواند کمک کند.

“ردیابی تماس به عنوان یکی از م keyلفه های اصلی بازگشت به استراتژی های محل کار ظاهر شده است ، زیرا راهی برای ردیابی ، ثبت و ترسیم تعاملات ارائه می دهد. با این حال ، نگرانی در مورد محرمانه بودن داده ها ممکن است مشارکت کارکنان را محدود کند. مصرف کنندگان می خواهند بدانند که داده ها و اطلاعات شخصی آنها ایمن است “، گفت: بلیک مک کانل ، معاون ارشد گردش کار کارمندان ServiceNow.

با این وجود ، ردیابی مخاطبین در جعبه ابزار RTW مهم است ، اما این خود یک راه حل کامل نیست ، بلکه فقط یک جز ضروری است. برد گفت: “وقتی صحبت از محافظت از کارمندان هنگام بازگشت به کار می شود ، موثرترین اقدامات عبارتند از: آزمایش معمول آزمایشگاهی ، پیکربندی مجدد زیرساخت های فیزیکی ، حذف اجتماعی از محل کار و هوشیاری در صورت مواجهه بالقوه با COVID-19.” رئیس و مدیرعامل hc1 ، یک شرکت بیوانفورماتیک روی سیستم های بهداشتی و راه حل های آزمایشگاهی متمرکز شده است. این چهار نکته مهم را برجسته می کند که هر طرح RTW و سیاست ردیابی تماس باید به آنها توجه کند:

1. دسترسی آسان

راه حل های ردیابی تماس باید آسان باشد و تا حد امکان سازگار با ابزاری باشد که سازمان ها از قبل استفاده می کنند. به عنوان مثال ، ممکن است کاربران برنامه های مدیریت تاسیسات که به مسائل ساختاری مانند پشتیبانی HVAC و دسترسی ایمن به ورودی می پردازند از قبل با شرکتی مانند Envoy آشنا باشند زیرا این یک راه حل محبوب در این فضا است. انتخاب یک راه حل ردیابی تماس از این ارائه دهنده بدان معنی است که کارمندان امنیتی و پذیرشگر شما احتمالاً از قبل با رابط کاربری آشنا هستند ، بنابراین زمان آموزش و استقرار را کاهش می دهد ، زیرا می توان از م componentلفه پیگیری مخاطب Envoy استفاده کرد. نه تنها به عنوان یک برنامه مستقل ، بلکه همچنین یک افزودنی ساده به برنامه اصلی آن.

بعلاوه ، بخشهای فناوری اطلاعات و منابع انسانی (HR) به احتمال زیاد راه حلهای شرکتهایی را که با آنها قبلاً رابطه داشته اند و یا کارمندانشان از قبل آشنا هستند در نظر می گیرند. این امر به ویژه در مواردی که پیاده سازی سریع از اهمیت برخوردار است ، بیشتر به چشم می خورد. با این حال ، راه حل هایی با ارزش پیشنهادی منحصر به فرد (مطمئناً مورد بسیاری از ابزارهای ردیابی تماس) می توانند مشکلات مختلف را سریعتر حل کنند و بنابراین باید به آنها نیز پرداخته شود. اگر شرکت شما به یک راه حل پوشیدنی نیاز دارد ، به عنوان مثال به دلیل نگرانی های امنیتی بالاتر از حد متوسط ​​، فروشندگانی که می توانند تمام اجزای چنین راه حلی را تهیه کنند (دستگاه های پوشیدنی ، خوانندگان ، نرم افزار ردیابی و چراغ های راهنما) ، قانع کننده تر از سازگاری با سایر ابزارهای موجود در سایت.

نکته اصلی تعیین نیازهای شما قبل از خرید است. این به معنای بازرسی مناسب با کارمندان در ساختمانها و تأسیسات و همچنین یک تیم ویژه برای مدیریت رعایت دستورالعملهای تجاری ایالتی و شهرداری COVID-19 است. پس از شناسایی ، می توانید آنها را با نیازهای کسب و کار خاص خود مطابقت داده و لیستی دقیق از مهمترین ویژگی های ردیابی تماس را برای خود تهیه کنید.

2. تجمع داده ها

مهم نیست که نیازهای فردی شغلی شما چیست ، هر راه حل پیگیری تماس باید ردیابی و جمع آوری اطلاعات را آسان کند. این کار به طور کلی از طریق ترکیبی از برنامه ها ، پوشیدنی ها ، شبکه های Wi-Fi و گزارش خود انجام می شود. به طور خاص ، قابلیت های تجزیه و تحلیل کسب و کار باید به سازمان ها اجازه دهد به سرعت داده های جمع آوری شده برای خطر فوری را پردازش کرده و سپس با کارمندان بالقوه آسیب دیده تماس بگیرند.

این به معنای ارزیابی وضعیت تماس های در معرض و ارائه روش های آسان برای درک میزان خطر بازگشت کارمندان در مشاغل مختلف است. متخصصان فناوری اطلاعات باید به دنبال راه حل هایی باشند که جریان داده های ردیابی تماس سریع و کارآمد باشد ، از جمع آوری تا ترجمه بینش. و شما باید به ارائه داده های نهایی توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که مدیران به راحتی درک می کنند و سریع تصمیم می گیرند.

ترکیب داده ها از سوابق حضور و غیاب ، برنامه های کاربردی مدیریت شیفت و سایر راه حل های مدیریت منابع انسانی ، بخشی کاملاً آسان از فرآیند است. در صورت دشوار بودن ، می توان زمان را به طور موثر چاپ کرد و این داده ها را نه تنها با دفاتر مختلف خود ، بلکه با افرادی که در هر زمان در آنها بوده اند ، ارجاع داد. و هنگامی که این مانع برطرف شد ، در تصمیم گیری همچنین باید از داده ها برای تعیین میزان خطری که سایر کارمندان اکنون با آن روبرو هستند استفاده شود. نیازهای هر مشاغل بسته به مکان ، ماهیت نیروی کار (به معنی اندازه ، توزیع و جهت گیری وظایف) و پیچیدگی تجارت در مورد نیازها و مقررات متفاوت خواهد بود. بنابراین ، مجدداً ، این امر شما را به اهمیت یک فرآیند دقت دقیق قبل از تصمیم گیری در مورد یکی از این تصمیمات بازمی گرداند.

3. رازداری و امنیت

مک کانل گفت: “یکی از فاکتورهای اساسی برای یک کسب و کار هنگام در نظر گرفتن یک برنامه ردیابی تماس یا فناوری ، اطمینان از انطباق آن با مقررات مربوط به محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی است.” برای خریداران ، این بدان معنی است که مهم است که هر تصمیم ردیابی تماس ، سیاست های حفظ حریم خصوصی شرکت را حفظ کند ، که معمولاً به معنای کسب رضایت کارمند است.

این مهم زمانی شامل اطلاعات بهداشتی شخصی کارمندان می شود. کارمندان باید بدانند که اطلاعات شخصی آنها فقط برای مقاصد بهداشتی جمع آوری می شود و هرگز با آژانس های خارجی مانند اجرای قانون یا مهاجرت به اشتراک گذاشته نمی شود.

یک گزینه موثر ، گرچه معمولاً گران تر ، انتخاب سیستم های مبتنی بر رمز است. چنین راه حل هایی اطمینان حاصل می کند که فقط نقاط کلیدی داده جمع آوری می شود و آنها معمولاً تا زمانی که از نظر محرمانه بودن احساس راحتی می کنند ، کارکنان را متقاعد می کنند تا در جمع آوری اطلاعات لازم شرکت کنند.

4. عبور از سد مشارکت

مک کانل تأکید می کند که وقتی تلاش های ردیابی تماس با شکست روبرو می شود ، معمولاً به دلیل فرزندخواندگی ضعیف یا عدم درگیری کارمندان است. ردیابی موفقیت آمیز تماس به مشارکت و محرمانه بودن احتیاج دارد. بیان صریح فواید و شفافیت نحوه استفاده از داده های شخص برای اجرای موفقیت آمیز بسیار مهم است.

بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد خرید ، شما باید نه تنها بر روی جمع آوری داده ها بلکه در ویژگی هایی که برای اطمینان از خرید از کارمندان نیاز دارید ، تمرکز کنید. برای کمک ، برخی از ابزارهای ردیابی تماس ویژگی هایی مشابه برنامه بازاریابی از طریق ایمیل را ارائه می دهند که به مدیران این امکان را می دهد که خبرنامه های الکترونیکی سلامت محور را برای کارمندان ارسال کنند. دیگران ادغام نزدیک با پیام رسانهای تیمی و برنامه های اکتشاف آنلاین ، مانند Slack یا Microsoft Teams را ارائه می دهند.

همه برنامه های ذکر شده در زیر با استفاده از حداقل برخی از ویژگی های ذکر شده در بالا با پیگیری تماس می گیرند. شما باید از نسخه های ارزیابی و مصاحبه های عمیق با کارمندان فروش استفاده کنید تا مشخص کنید کدام یک برای سازمان شما بهتر است. اما این کار را به محض این که هیچ یک از این راه حل ها بدون برخی از زمان های قابل اجرا قابل اجرا نباشد ، انجام دهید ، زیرا شما نه تنها باید با شخصی سازی و یکپارچه سازی داده ها ، بلکه با چالش های آموزش کارکنان و ثبت نام نیز روبرو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *