(تصویر: گتی)

صادق باشید: آیا خرید اینترنتی همه گیر شما شامل مواردی است که از طریق اینستاگرام یا TikTok برای شما به بازار عرضه شده است؟ ممکن است برخی از غلات؟ گوه ها؟ شستشوی صورت؟

تو تنها نیستی. طبق گفته استاتیستا ، ارزش بازاریابی اینفلوئنسر از 6.5 میلیارد دلار در سال 2019 به 13.8 میلیارد دلار در سال 2021 رسیده است ، بنابراین تعجب آور نیست که کاربران شبکه های اجتماعی تمایل به درآمدزایی دارند. یوتیوب ، اینستاگرام ، ویبو یا TikTok برای ایجاد یک حرفه طولانی مدت به بیش از یک شخصیت آفتابی ، موی آماده دوربین و دانش کار با دستورالعمل های # sponcon FTC نیاز دارند.

اینجا ساشا شولتز مستقر در برلین می آید. شولتز قبل از تأسیس و سپس فروش آژانس دیجیتال خود ، سایت های خود را در روزهای Compuserve شروع کرد و کمپین هایی برای مایکروسافت ایجاد کرد. امروز ، او در آکادمی بازاریابی تأثیر (IMA) خود ، بازاریابانی تازه کار را می پذیرد و به آنها تعادل ، حرفه ای بودن ، مهارت های قرارداد و ظرافت مالی را می دهد.


ساشا ، زمینه راه اندازی آکادمی بازاریابی تأثیر را به ما بدهید.[SAS] من برای مدتی تعطیلات خلاقانه در سوئیس بازنشسته شده بودم و وقتی به دنیای تجارت بازگشتم ، فهمیدم که نحوه ارتباط مارک ها و شرکت ها با مشتریان کاملاً تغییر کرده است. آنچه که اکنون مورد نیاز بود فشار کمتر ، جذابیت بیشتر بود. صحنه سازی کمتر ، اصالت بیشتر ؛ کمتر سلسله مراتبی ، چابک تر

در همان زمان ، یک دوست خوب من یک تجارت مربیگری را در برلین اداره کرد و به پتانسیل های بالا و دانشگاهیان یا در شرکت ها و یا در زمینه کارآفرینی کمک کرد و من دیدم که آنها به مهارت های بسیار متفاوت و پیشرفته بازاریابی نیاز دارند. علاوه بر این ، من نسل جوان بچه ها را دیدم که به جای گرفتن “شغل سنتی” می خواهند در پشت سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تجارت خود را شروع کنند. همه اینها منجر به آکادمی بازاریابی تأثیر شد.

ساشا شولتز

یک مرور مختصر از برنامه درسی IMA که از آن زمان تدوین کرده اید ، به ما ارائه دهید.[SAS] ما در حال حاضر با برنامه درسی کاملاً مجازی هستیم. اما قبل از COVID-19 بار ، ما مراکز آموزشی بسیاری را در سراسر آلمان اداره می کردیم ، استودیوهای عکس / فیلم را برای اهداف آموزشی رزرو می کردیم و کارهای زیادی را هم در سایت های شریک و یا مشتری و خارج از سایت انجام می دادیم. در IMA ، همه رشته ها از جمله نوشتن ، عکاسی ، فیلمبرداری ، پادکست ، پخش زنده و ارائه رویداد زنده را پوشش می دهیم. ما با دقت به آنچه دانشجویان تأثیرگذار ما از نظر عملکرد معتبر قابل اعتماد ، همراه با درک خوب از برندسازی خود ، بازاریابی شخصی ، فروش و سپس مهارتهای مهم مورد نیاز برای ایجاد سازمان خود ، می خواهند ، ارائه دهند.

به نظر شما ، کدام سیستم عامل ها برای ایجاد مخاطب تأثیرگذار مهم هستند و آیا می بینید که انتقال در سال 2021 از YouTube / Instagram به TikTok و به صدای اجتماعی ، با خانه باشگاهیخانه باشگاهیکه به سادگی اعلام کرداعلام کرد اولین آتلیه خلاقیت؟[SAS] تصاویر بصری همیشه بر صوت برنده خواهند شد. آهنگ را بخاطر بسپارید: “این ویدئو ستاره رادیو را کشت” ، که هنوز هم درست است. با این حال ، صدای اجتماعی – مانند کلاب هاوس و پادکست ها – محبوبیت بیشتری پیدا می کند. هرچه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بیشتر موفق شوند ، افراد بیشتری رسانه های اجتماعی را کشف می کنند. استفاده جهانی از رسانه های اجتماعی در جامعه ما ، گسترش گروه های سنی ، هماهنگی بهتر انتشار متقابل یا مصرف متقابل نسبت به انتقال از یک سیستم عامل به سیستم دیگر.

این زن هنگام ضبط جریان مستقیم با رابط پخش کننده ویدئو ، آرایش می کند - عکس سهام

تصویر: گتی

با استفاده از این چند پلتفرم ، بسیاری از نسل های نسل می توانند شخصیت های دیجیتالی خود را به منبع اصلی درآمد تبدیل کنند. آیا استدلال می کنید که IMA به عنوان یک مدرسه تجارت قرن 21 کار می کند؟ [SAS] به تعبیری ، ما چیزی شبیه دانشکده تجارت هستیم. ما مربیان بسیار واجد شرایطی داریم که اصول تجارت را با پشتیبانی خلاقانه و تسریع در استعداد ترکیب می کند.

آیا فکر می کنید IMA بخشی از سیستم استودیویی است که از دهه 1930 مدارس داخلی را برای آوردن مهارت ، درخشش و مدیریت استعداد برای ستاره های نوپا اجرا می کند؟[SAS] من فکر می کنم این نوع آموزش حتی فراتر از آن است. فقط به تئاترهای یونان باستان نگاه کنید ، جایی که فلاسفه رشد شخص را آموزش می دادند.

نکته خوب شما در برلین هستید ، مدتهاست که با شناخته شده استمدتهاست که با شناخته شده است جامعه خلاق بین المللی او. حضور در اروپا باید بسیار متفاوت از دستگاه لغزنده بازاریابی آمریکایی با بودجه های کلان برای فعالیت های تأثیرگذار باشد ، درست است؟[SAS] اکثر تأثیرگذاران اروپایی ما هرگز به بخشی از آنچه این بزرگ نفوذها در ایالات متحده کسب می کنند ، دست نخواهند یافت. این واقعا حیف است! از طرف دیگر ، فکر می کنم جای خلاقیت ما بیشتر است ، شاید در عین حال متفکرتر هم باشیم. برلین در موقعیت ایده آل برای داشتن نگاه متمرکز به بازار جهانی قرار دارد.

زن جوانی که در دروازه براندنبورگ سلفی می گیرد - عکس سهام

تصویر: گتی

آیا هرکسی که در IMA شرکت می کند فردی با نفوذ محسوب می شود؟[SAS] پنجاه درصد از مشتریان IMA تأثیرگذار هستند ، 50٪ از مدیران عامل و مدیران بازاریابی – شرکت های بزرگ ، متوسط ​​و کوچک به علاوه NGO ها هستند. اگرچه نمی توان همه را تأثیرگذار توصیف کرد ، اما من آنها را به عنوان رهبران اصلی نظر توصیف می کنم [KOL]، که اصطلاح مشهورتری در آسیا است.

آیا شما به عنوان یک آژانس استعدادیابی فعالیت می کنید؟ رزرو مشاغل و گرفتن 15٪ از کل کنسرت ها؟[SAS] نه ، ما قطعاً به عنوان نمایندگی برای مردم عمل نمی کنیم. ما خود را به عنوان یک آکادمی خالص با یک اتاق فکر کوچک به عنوان یک برنامه می بینیم – به ذینفعان در برلین و اطراف آن کمک می کند تغییرات فعلی در رسانه ها و فضای بازاریابی را به علاوه تغییر رفتار بین نسل YZA درک کنند ، و آنها را مجبور به تماشای برنامه های تلویزیونی متوالی می کنند ، ترجیح دادن برنامه های آموزشی و سرگرمی ، اطلاعاتی و سرگرمی و توصیه های افراد تأثیرگذار مانند دوستان “در صورت درخواست”.

هزینه گذراندن برنامه چقدر است؟[SAS] برای 120 تمرین 45 دقیقه ای حداکثر 10 هزار یورو (12000 دلار) هزینه دارد. اما بسیار خوشحالم که می گویم ما همچنین موفق به ایجاد برنامه 100٪ یارانه دولتی “اولین بار در آلمان” شدیم. بیشتر مشتریان خصوصی ما هیچ هزینه ای را از جیب خود پرداخت نمی کنند.

در حال راه اندازی چه تجهیزاتی هستید؟[SAS] استفاده صحیح از فناوری بخشی از تجارت تأثیرگذار است. ما آنها را در مورد همه چیز آموزش می دهیم – از قابلیت های اساسی تلفن های هوشمند گرفته تا ضبط / ضبط – آیفون و / یا دستگاه های اندرویدی – عمدتا از سونی یا وان پلاس – همراه با میکروفون های خارجی Shure ، سپس برخی از برنامه های قدرتمند برای ویرایش عکس ها ، فیلم ها و صدا ، مانند البته به عنوان Videoleap ، InShot ، TypeLoop (برای پوشش متن) ، ShurePlus MOTIV (صوتی) و بیشتر برنامه های موبایل Adobe Creative Suite. در صورت نیاز ، ما کیفیت و حرفه ای بالایی پیدا می کنیم ، جایی که تجهیزات اصلی حرفه ای ما از BlackmagicDesign ، Rode (میکروفون) و طیف وسیعی از آپارتمان های ساخته شده توسط سونی ، Adobe ، Hewlett Packard و / یا Fuji ساخته شده است.

ضبط زنده غذا Vlogger - عکس سهام

تصویر: گتی

آیا هنگام مذاکره درباره هزینه های کمپین و پیگیری تبدیل ، داشبوردی برای مدیریت تأثیرگذاران خود تهیه می کنید یا اینکه از محصول SaaS شخص ثالث استفاده می کنید؟ [SAS] ما یک داشبورد و ابزار چانه زنی با عطر و طعم اروپایی مانند Reachbird.io و ReachHero.com را به شما پیشنهاد می دهیم ، اما همچنین لیستی از 50 سیستم برتر را که باید در نظر بگیرند ، در اختیار آنها قرار دهید. ما همچنین توصیه می کنیم نسخه های آزمایشی Storyclash.com را دریافت کنید تا پیگیری کنید که سایر افراد با نفوذ در زمینه های مختلف رهبر هستند و بر مارک ها تأثیر می گذارند.

جدا از تأثیرگذارهای انسانی ، نظر شما درباره اهمیت روزافزون چیست تأثیرگذارهای مجازیتأثیرگذارهای مجازی (و آنها سازندگان بر اساس بیولوژیکیسازندگان بر اساس بیولوژیکی[SAS] من می بینم عالی بالقوه در تأثیرگذاران مجازی. اینفلوئنسرهای مجازی فرصتی عالی برای بازیگران ، مدل ها و طراحان واقعی است تا شخصیت خود را در استودیوهای انیمیشن “وام” بگیرند. از دیدگاه مخالف ، افراد مجازی بدون اتحادیه بی خیال سخت کوش هستند. آنها همچنین برای مارک ها درخشان هستند.

آیا الان دانش آموزان مجازی در کلاس خود دارید؟[SAS] ما هم اکنون در حال کار بر روی یک پروژه فوق العاده مخفی بین المللی در این زمینه هستیم.

خوب ، ما باید اطلاعات بیشتری کسب کنیم وقتی می توانید در مورد آن صحبت کنید. تا آن زمان ، چه چیزی برای شما در آکادمی اینفلوئنسر وجود دارد؟ [SAS] رشد آهسته اما ثابت. ایجاد ارتباطات جدید در آسیا. سپس این سایت پرتاب مخفیکاری را در خاک آمریکا تماشا کنید.

اگر تأثیرگذار هستید ، به آن فکر کنید ورود به خودورود به خود در جوایز بازاریابی اینفلوئنسر تا 29 آوریل.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *