تیم شما چگونه همه تصاویر و فیلم هایی که اعضا باید استفاده کنند را به اشتراک می گذارد و درباره آنها بحث می کند؟ Air (واقع در air.inc) یک پلت فرم همکاری ابری است که برای تسکین درد هنگام کار با مواد بصری ، از جمله ویژگی های ذخیره سازی ابر و برنامه های ارتباطی ، طراحی شده است. برای همکاری بین هنرمندان و طراحان در نظر گرفته نشده است. بلکه برای بازاریابان و مدیران شبکه های اجتماعی است که از نسخه های نهایی تصاویر بصری در کار خود استفاده می کنند. Air شامل ابزارهای هوشمندی مانند برچسب گذاری خودکار تصویر است و به شما امکان می دهد مستقیماً پرونده ها را بارگذاری کنید یا آنها را از خدمات ذخیره سازی ابری وارد کنید. با این حال ، سایر ادغام برنامه ها (به استثنای پشتیبانی بسیار محدود اینستاگرام) عملاً وجود ندارند.

برای تیم هایی که به یک روش متمرکز برای به اشتراک گذاشتن و اظهارنظر در مورد تصاویر رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ، تبلیغات و سایر کارها نیاز دارند ، Air یک راه حل عالی است ، اگرچه فضای قابل توجهی برای پیشرفت وجود دارد. استفاده از تصاویر و فیلم ها آسان تر از برخی سرویس های ذخیره سازی ابری عمومی است ، اما همچنین به نظر می رسد مانند برخی دیگر از برنامه های مشترک مانند Basecamp ، که البته به طور خاص برای به اشتراک گذاری دارایی های بصری طراحی نشده است ، بالغ به نظر می رسد.

هوا چقدر است؟

Air چهار نوع حساب ارائه می دهد: رایگان ، به علاوه ، حرفه ای و شرکتی. حساب رایگان شامل 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی فضای کاری است و شما را فقط به سه نفر در حساب خود محدود می کند.

به علاوه هزینه آن برای هر نفر در هر ماه 12 دلار یا هر نفر 120 دلار در سال است. برای هر نفر 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است و محدودیتی در تعداد افرادی که می توانند بخشی از حساب شما باشند وجود ندارد. در این سطح و بالاتر نیز پشتیبانی اولویت دریافت می کنید.

هزینه Pro برای هر نفر در هر ماه 30 دلار یا هر نفر 300 دلار در سال است. شامل 250 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای هر نفر. علاوه بر این ، حساب Pro پیوندهای محافظت شده با رمز عبور ، دسترسی اعضای مهمان ، اعضای فقط نظر و مهاجرت های سفارشی را اضافه می کند. مشتریان شرکت ها باید مستقیماً با شرکت پیشنهادی تماس بگیرند.

قیمت هوا چگونه مقایسه می شود؟

Air رقیب مستقیم هیچ نرم افزار دیگری نیست که ما آزمایش کرده ایم ، اما به طور کلی ، قیمت آن مطابق با آنچه برای بسیاری دیگر از برنامه های مدیریت شغل و همکاری انتظار دارید ، است.

به عنوان مثال ، برنامه های پرداختی آسانا از 13.49 دلار تا 30.49 دلار برای هر نفر در ماه ، با تخفیف پرداخت سالانه است. Miro برای هر نفر 10 تا 16 دلار در ماه هزینه می گیرد. Visme از 180 دلار در سال شروع می شود ، اما سطح تجارت و برنامه پیشنهادی ما هزینه هر دلار 49 دلار در هر ماه یا 348 دلار در هر سال است. نقاشی دیواری مبتنی بر کارت ذهن PCMag هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است ، که معادل 12 یا 20 دلار برای هر شخص در ماه هزینه دارد. مشکل این است که شما باید یک سال پیش پرداخت کنید.

بسته به اندازه تیم خود ، می توانید با استفاده از Basecamp که ماهانه 99 دلار هزینه می گیرد ، صرف نظر از اینکه تعداد افراد شما در حساب شما چیست ، پول واقعی پس انداز کنید.

خدمات ذخیره سازی ابری ممتاز مانند Dropbox و Box برای برنامه های تجاری خود هر شخص حدود 20 دلار در ماه دریافت می کنند. مجموعه های اداری رایج تر ، مانند Google Workplace (12 دلار در هر ماه برای Business Standard) و Microsoft 365 (5-20 دلار در هر ماه برای برنامه های تجاری ؛ قرارداد سالانه مورد نیاز است) ، شامل ابزارهای ذخیره سازی و همکاری به عنوان بخشی از یک بسته بزرگتر

نمای لیست هوایی

قدم های اول با هوا

هوا از طریق یک مرورگر وب در دسترس است و برنامه های ویژه ای برای Android و iOS ارائه می دهد. برای شروع ، یک حساب کاربری با آدرس ایمیل و گذرواژه یا تأیید اعتبار با حساب Google یا Apple خود ایجاد کنید. ایر برای تعیین ماهیت شرکت شما چند سوال می پرسد. پس از ورود به حساب خود ، Air شما را با استفاده از چند نمونه تصویر و محتوا راه اندازی می کند تا به شما در پیمایش کمک کند.

هنگامی که طرح برنامه را مشاهده کردید ، مفهوم نحوه سازماندهی کار خود ساده است. ابتدا فضاهای کاری دارید که در ستون سمت چپ نشان داده می شوند. سپس در هر فضای کاری تابلوها و تابلوهای فرعی دارید. از نظر مفهوم مشابه پوشه ها و زیر پوشه ها هستند. با این حال ، تفاوت بزرگ بین پوشه ها و صفحه ها این است که تصاویر و فیلم ها به جای پیش نمایش های کوچک با یک نام فایل ، به عنوان پیش نمایش های متوسط ​​نمایش داده می شوند – اگرچه ترجیح می دهید طرح نمای لیستی را که نشان می دهد تصاویر کوچک و پرونده ها را تغییر دهید. نمای لیست همچنین تاریخ ایجاد شده ، تاریخ اصلاح ، پسوند (نوع پرونده) ، اندازه و ابعاد را نشان می دهد. در نمای صفحه پیش فرض ، می توانید جزئیات بیشتری را برای هر تصویر – از جمله نام فایل ، اندازه و اندازه – انتخاب کنید یا آنها را مخفی کنید.

نحوه استفاده از این نمودار سازمانی به خود شما بستگی دارد. شما می توانید برای شرکتهای مختلفی که مدیریت می کنید ، مارکهای مختلف ، مشتریان ، بخشها یا بخشها فضاهای کاری داشته باشید. یا می توانید فقط یک فضای کاری داشته باشید و از تابلوها به عنوان سطح اصلی تمایز استفاده کنید. تصمیم گیری در مورد بهترین حالت تا حدی به نحوه مدیریت کارمندان بستگی دارد.

از تابلو دعوت کنید

همکاران را اضافه کنید و مجوزها را انتخاب کنید

ممکن است یک دقیقه طول بکشد تا بفهمید چگونه می توانید همکاران را اضافه کنید ، زیرا برای این کار دو روش وجود دارد و چندین گزینه فرعی.

ابتدا می توانید با کلیک روی نام فضای کاری در گوشه بالا سمت چپ و انتخاب Adding Article ، مقالات را به یک فضای کاری اضافه کنید. استفاده از این گزینه دسترسی به همه تابلوهای داخل را آسان می کند. هنگام دعوت از یک عضو به یک فضای کاری ، باید سطح مجوز را انتخاب کنید: مدیر ، ویرایشگر یا مفسر. این سطح مجوزهای زیر را می دهد:

  1. سرپرستان می توانند تنظیمات فضای کار ، از جمله صورتحساب و اطلاعات برنامه را ویرایش کنند.
  2. ویرایشگران مجوزهای کاملی در مورد محتوا دارند ، اما نمی توانند هیچ یک از تنظیمات حساب یا فضای کاری را تغییر دهند.
  3. مفسران می توانند دارایی ها را مشاهده و اظهارنظر كنند ، اما نمی توانند محتوا را اضافه ، ویرایش یا حذف كنند.

راه دوم برای افزودن یک مشارکت کننده ، دسترسی به تابلوهای جداگانه است. برای انجام این کار ، شما باید در هیئت مدیره باشید و سپس بر روی دکمه اشتراک کلیک کنید. می توانید هیئت مدیره را با یک اتصال عمومی یا خصوصی به اشتراک بگذارید ، یا اعضای فضای کار موجود را به آن صفحه خاص دعوت کنید. وقتی از مردم برای عضویت در یک هیئت مدیره دعوت می کنید ، سه سطح اجازه وجود دارد که می توانید به آنها بدهید:

  1. می تواند نظر دهد ، به این معنی که آنها می توانند بررسی و نظر دهند. اما آنها نمی توانند محتوای صفحه را اضافه ، ویرایش یا حذف کنند.
  2. Can View که فقط برای مشاهده به آنها امکان دسترسی می دهد.
  3. می تواند ویرایش کند ، این بدان معنی است که آنها دسترسی کامل دارند به جز امکان حذف صفحه.

برچسب های وارد شده توسط هوا

دارایی ها را بارگذاری و سازماندهی کنید

برای افزودن دارایی ، می توانید آنها را از سرویس ذخیره سازی ابری یا اینستاگرام دیگر وارد کنید. همچنین می توانید دارایی ها را از رایانه خود و همچنین از سایر مکان های محلی یا شبکه بارگذاری کنید.

در حالی که Air برای پردازش تصاویر و فیلم ها طراحی شده است ، شما می توانید دارایی های دیگر مانند پردازش متن یا پرونده های متنی و غیره را بارگذاری کنید. با این حال ، این یک تجربه خیلی راضی کننده نیست ، زیرا شما نمی توانید پیش نمایش تصویری از این نوع پرونده ها را ببینید و نمی توانید آنها را در برنامه باز کنید. اگر می خواهید محتوا را ببینید ، باید آن را بارگیری کرده و به صورت محلی باز کنید.

هوا با استفاده از هوش مصنوعی هر دارایی را که بارگذاری می کنید به طور خودکار علامت گذاری می کند. من با بارگذاری تصاویر شخصیت های نمایش تلویزیونی متحرک ، ویژگی برچسب هوشمند را آزمایش کردم بوژاک کننیک. شخصیت اصلی (اسبی با صدای ویل آرنت) برچسب “حیوان” ، “پستاندار” ، “اسب” و “اسب” داشت. شخصیت انسانی تاد چاوز (آرون پل) “کتاب” و “کمیک” دریافت کرد. تصاویر دیگری از شخصیت ها ، مانند دایان ، پرنسس کارولین و سبیلهای کرکی خالی به نظر می رسد. به طور کلی ، نشانه های هوشمند نسبتاً خوب بودند و اگر صدها یا هزاران دارایی در اختیار داشته باشید از هیچ چیز بهتر بودند.

علاوه بر برچسب ها ، Air دارای برچسب نیز است. برچسب ها واقعاً تفاوت زیادی با برچسب ها ندارند ، اگرچه به طور پیش فرض به طور خودکار تولید و اضافه نمی شوند. هر دو برچسب و برچسب هنگام جستجوی تصاویر مفید هستند.

نشانگرهای هوشمند هوا

ابزار واردات اینستاگرام بهتر از آنچه هست به نظر می رسد. به شما این امکان را می دهد که همزمان فقط یک آدرس اینترنتی اینستاگرام را در آپلود کننده قرار دهید. به هیچ وجه نمی توانید آدرس URL یا اطلاعات کاربری کل حساب را ارائه دهید و مواردی را که فوق العاده راحت است بارگیری کنید. Air در حال حاضر به سایر سایت های رسانه های اجتماعی پیوند ندارد. همچنین از بارگذاری تصاویر از URL های مشترک ، همانطور که باید پشتیبانی نمی کند.

هنگام مرور تابلوها ، یک ویژگی خوب وجود دارد که وقتی شما آنها را روی موشواره قرار می دهید ، به طور خودکار و بدون صدا پخش می شود. انتخاب یک ویدیو در پنجره جدیدی باز می شود که می توانید آن را در قالب بزرگتر با صدا روشن تماشا کنید.

همکاری در هوا

همکاری هوایی علاوه بر در دسترس قرار دادن دارایی ها برای بازیابی سریع و آسان ، بیشتر به معنای افزودن نظرات به دارایی است. وقتی برای باز کردن یک تصویر یا فیلم در پنجره خود کلیک می کنید ، یک قسمت نظر در سمت راست ظاهر می شود.

شما می توانید از افراد نام ببرید تا درباره نظرات خود به آنها هشدار دهند و می توانید نظری را که قبلاً ارسال کرده اید ویرایش کنید. همچنین یک ویژگی برای علامت گذاری نظر به عنوان مجاز وجود دارد.

کاری که نمی توانید انجام دهید این است که یک تصویر را برچسب گذاری کنید یا بر روی آن برچسب گذاری کنید تا نشان دهد نظر شما در کجا اعمال می شود. همچنین نمی توانید تصاویر را ارزیابی کنید ، این ویژگی نادر است که در چندین برنامه همکاری (Volerro ، Igloo) دیده می شود و وقتی تیم ها می خواهند تصمیم بگیرند کدام تصویر در دارایی نهایی باشد ، می تواند بسیار مفید باشد. Air این گزینه را دارد که به همه دارایی هایی که می خواهید به عنوان موارد برگزیده علامت گذاری کنید ، یک ستاره اضافه کنید ، اما این فقط برای دارنده حساب قابل مشاهده است و نه برای افراد دیگر در تیم.

نظر در مورد دارایی فیلم هوایی

هوا همچنین به عنوان یک سیستم کنترل نسخه در نظر گرفته نشده است ، به این معنا که به گونه ای طراحی نشده است که به هنرمندان و طراحان اجازه دهد چندین نسخه از پرونده را هنگام همکاری با آنها و پیگیری تغییرات بارگذاری کنند. هوا واقعاً دارای ویژگی بسیار متوسط ​​تری است که داشتن انواع مختلف کنترل نسخه را آسان می کند: توانایی علامت گذاری یک دارایی در چندین صفحه. به عبارت دیگر ، فرض کنید شما یک آرم نهایی دارید که توسط تیم بازاریابی و تیم رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد ، هر کدام دارای تابلوهای خاص خود هستند. می توانید آرم را یک بار بارگذاری کرده و بدون ایجاد نسخه تکراری توسط Air روی هر دو صفحه نمایش دهید.

خدمات جامد ، با فضای رشد

هوا باعث می شود تیم ها به اشتراک گذاری و اظهار نظر در مورد دارایی های بصری راحت باشند ، اما این برنامه احساس نوپایی می کند. هیچ عملکردی وجود ندارد که فرد انتظار داشته باشد از یک برنامه بالغ در همان گروه مشاهده شود ، مانند ادغام برنامه که امکان واردات بیشتر را فراهم می کند ، همچنین ابزار برچسب گذاری یا حداقل توانایی پین کردن نظر در یک مکان خاص در یک تصویر. با این حال ، این کار به خوبی شروع شده و می تواند به سرعت به یک رقیب واقعی برای سیستم عامل های مشترک طراحی شده برای دارایی های بصری تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *