(عکس ولاد چمپالوف در Unsplash)

امسال تسلا روزهای دشواری را در چین تجربه می کند زیرا با انتقاداتی هم از نظر ایمنی و هم از نظر کیفیت وسایل نقلیه الکتریکی خود مواجه است.

همانطور که رویترز گزارش داد ، یک مشتری تسلا روز چهارشنبه در یک نمایشگاه اتومبیل در شانگهای صحنه ای را ایجاد کرد زیرا او از اینکه شرکت چگونه به شکایات خود در مورد خرابی ترمز رسیدگی کرده بود بسیار عصبانی بود. این زن در این نمایشگاه حضور داشت و در حالی که تی شرت پوشیده شده با عنوان “ترمزها کار نمی کنند” ، به بالای تسلا مدل 3 صعود ادامه داد.

https://www.youtube.com/watch؟v=jstOC8_4CQY

درحالی که تعداد زیادی دوربین عکاسی اجتناب ناپذیر آماده ضبط صحنه بود ، در حالی که مأموران امنیتی و مقامات تسلا سعی کردند اوضاع را آرام کنند و سرانجام زن را متقاعد به پایین آمدن کنند. از آن زمان ، ویدئو این خرابکاری در چین ویروسی شده و رسانه های محلی و نهادهای نظارتی را به واکنش وا می دارد. گفته می شود که تسلا مغرور و ممتاز است ، که به گفته تابلوی محلی گلوبال تایمز “می تواند به اعتبار و پایگاه مشتری بازار چین آسیب جدی برساند.”

گریس تائو ، معاون روابط عمومی ، بازاریابی و مارک تجاری تسلا برای چین ، کمکی نکرد ، در مصاحبه ای پیشنهاد داد که اعتراض مشتری برپا شده است ، که منجر به اتهامات بیشتر استکبار توسط این شرکت می شود. در همان زمان ، تسلا به دلیل عدم بررسی شکایت رضایت مشتری عذرخواهی کرد و شروع به بررسی عملکرد خدمات خود کرد. اطلاعات خطای ترمز درخواستی مشتری با تنظیم کننده محلی برای اطمینان از باز بودن به اشتراک گذاشته می شود.

تسلا همچنین پس از منع ورود به سایت های نظامی و شهرک های مسکونی ، به دلیل حریم خصوصی وسایل نقلیه خود در چین مورد بررسی قرار گرفته است. این شرکت بعداً گفت که دوربین های آن فقط در ایالات متحده کار می کنند ، بنابراین احتمال جاسوسی وجود ندارد. از آنجا که 30 درصد از فروش تسلا در حال حاضر در چین است ، الون ماسک می خواهد قبل از تشدید بیشتر با این وضعیت مقابله کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *