(عکس از گتی ایماژ)

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نظارت بر تلاش ها برای کاهش پایگاه صوتی ارائه دهندگان صدا را آغاز کرده است. از 28 سپتامبر 2021 ، شرکت های تلفنی باید ترافیک ورودی خدمات را که در پایگاه داده تخفیف Robocall ذکر نشده اند ، انکار کنند.

این شرکت ها (معمولاً شرکت های کوچک یا ارائه دهندگان غیر مبتنی بر IP) افزونه ای را برای پروتکل STIR / SHAKEN – که تأیید می کند اطلاعات شناسه تماس گیرنده با شماره تلفن تماس گیرنده واقعی مطابقت دارد – ارائه کرده اند ، باید گزارش های دقیق را به تماس گیرنده ارسال کنند. اجرای فناوری ضد robocall.

جسیکا روزنوسل ، سرپرست سرپرست FCC در بیانیه ای گفت: “حمایت از مصرف کنندگان در برابر کلاهبردارانی که از ابزارهای robocall و جعل استفاده می کنند ، یک اولویت اصلی است.” “برای موفقیت ، ما فقط به جواب” همه دست روی عرشه “نیازی نداریم [the] دولت ، اما ما نیاز به تعهد و تمرکز در صنعت داریم. “

طبق YouMail ، آمریکایی ها در سال 2020 تقریباً 46 میلیارد روبلاک در سراسر کشور دریافت کرده اند ، که نشان می دهد هر خانوار آمریکایی به طور متوسط ​​350 بار به علاوه مکالمه هرزنامه در سال دریافت می کند. با توجه به این نکته ، صنعت ارتباطات از راه دور فناوری جدیدی را برای مبارزه با اسپمرها ایجاد کرده است. پروتکل های “STIR” (Reviited Secure Telephone Identity Revisited) و “SHAKEN” (پردازش اطلاعات تأیید شده براساس امضا با استفاده از toKEN) برای محدود کردن شماره تلفن های جعلی در نظر گرفته شده اند.

این فرآیند به ارائه دهندگان صوتی اجازه می دهد تا اطلاعات شناسایی تماس گیرنده را “امضا” و “تأیید” کنند تا از گمراه کردن و فریب مشتری توسط مردم جلوگیری شود. بنابراین این تماس های هفتگی از طرف مادر ادامه خواهد یافت ، اما شوخی کننده ای که قصد دارد از کاخ سفید با شما تماس بگیرد ، مورد چالش قرار خواهد گرفت. سال گذشته ، FCC به تصویب بسته پروتكل صنعت STIR / SHAKEN تا 30 ژوئن 2021 رأی مثبت داد. “روزنوسورسل گفت:” پیام ما به تامین كنندگان روشن است. “با مجازات شهادت دروغ گامهایی را که برای متوقف کردن تماسهای غیرقانونی برده برمی دارید ثابت کنید ، در غیر این صورت تماسهای شما را مسدود خواهیم کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *