پس از سالها جمع آوری اطلاعات تهاجمی ، مشخص شده است که افراد می خواهند حریم شخصی خود را بازیابند ، حتی اگر بسیاری معتقد باشند که دیگر امکان پذیر نیست. اما بخشی از مشکل به ما برمی گردد که ما کار را به سرانجام نرساندیم ، همانطور که Security.org در مطالعه اخیر نشان داد که شامل یک ترفند بود.

این به طور خاص کاربران تلفن های هوشمند را به عنوان گروهی “مسئول مدیریت حریم خصوصی آنلاین آنها” هدف قرار می دهد. به طور خاص ، این بدان معنی است که شما باید بدانید که توافق نامه های مجوز کاربر نهایی (EULA) ، شرایط استفاده (TOS) و سیاست های رازداری برنامه ها و سایتهایی که استفاده می کنید با چه ارتباطی دارند. رویکرد معمول در بالا توضیح داده شده است – 37٪ از ما تمام اسنادی را که در مقابل خود قرار داده ایم برای استفاده از برنامه یا سرویس پردازش می کنیم و 35٪ آنها را به هیچ وجه نمی خوانیم. فقط 11٪ می گویند قبل از ورود کل سند را با دقت می خوانند … و اگر هنوز به استفاده از برنامه یا سرویس نیاز دارید واقعاً چه گزینه هایی را انتخاب می کنید؟

این ترفند از این واقعیت ناشی می شود که حتی در مطالعه ای در مورد حفاظت از خود ، Security.org با عبارت زیر کار می کند: “ما ممکن است این حق را برای خود محفوظ داشته باشیم که در اولین بار به انتخاب نام اولاد شما ، حقوق بگیریم.” و ببین چه اتفاقی افتاده

فقط 16 نفر از بیش از 1000 پاسخ دهنده او را گرفتار کرده اند ، اگرچه نظرسنجی می گوید حتی اگر از شرایط نادرست خدمات امتناع ورزند ، آنها می توانند ادامه دهند. حتی 11٪ از کسانی که گفته اند این موارد را با دقت می خوانند هنوز هم امضا کرده اند تا اجازه دهد نام فرزندان اول آنها تغییر کند – این 100٪ افرادی است که موافقت کرده اند فرم رضایت را بپذیرند.

در ادامه این گزارش دلایلی که مردم برای عدم خواندن سیاست ها آورده اند مستند شده است: 55٪ می گویند خیلی طولانی هستند ، 20٪ نمی توانند آنها را درک کنند ، 10٪ به شرکت اعتماد دارند و 10٪ دیگر فقط اهمیتی نمی دهند.

خوشبختانه ، 77٪ گفتند كه از نوعی قانونگذاری حمایت می كنند كه از فروش اطلاعات شخصی جمع آوری شده توسط شركت ها جلوگیری می كند. اگر فقط 77٪ منتقدان کنگره ما بخشی از این گروه بودند.

پشتیبانی از قانون داده های شخصی

برای اطلاعات بیشتر گزارش کامل Security.org را مطالعه کنید ، از جمله نگاهی به نتیجه نهایی آمریکایی ها برای کسب اطلاعات در مورد حریم خصوصی دیجیتال. (اسپویلر: امتیاز نهایی F است)

https://www.youtube.com/watch؟v=6en1C7XeagI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *