از هر شخص بسیار سازمان یافته ای که برای انجام کار نیاز به پاسخ دادن دارد ، بپرسید و او همیشه می گوید: “من به یک مکان مرتب احتیاج دارم.” تمیز و تمیز بودن فضای کار فیزیکی برای کمک به تمرکز ما بر روی کار تولیدی مهم است. محیط ما بر رفتار ، روحیه و وضعیت روحی ما تأثیر می گذارد و تحقیقات در مورد بهره وری شخصی نشان می دهد که روحیه خوب توانایی ما را در انجام دقیق تر کارها افزایش می دهد و کارهای دشوار را سریع تسلیم نمی کنیم. بنابراین ، اگر می خواهید برای اداره روز آماده باشید ، با یک میز تحریر شروع کنید.

اکنون که افراد بیشتری از هر زمان دیگری در خانه کار می کنند ، مهم است که فضای کاری خانه نیز عملکردی داشته باشد. خبر خوب این است که برای تهیه فضای کاری شما هزینه و تلاش زیادی لازم نیست. اگر چندین مورد برای استفاده مجدد یا بازیافت داشته باشید ، بیشتر پیشنهادهای زیر ارزان یا رایگان هستند. نیازی نیست که برای تهیه کنندگان پیچیده یا میز کار جدید هزینه کنید. اگر از آخرین دسته کلم بروکلی که خریده اید ، الاستیک دارید ، یک جعبه کفش که حالت خوبی دارد و سایر وسایل خانه ، می توانید فضای کار خود را کمی مرتب کنید. هر آنچه ممکن است برای خرید نیاز داشته باشید را می توانید به راحتی در اینترنت ، در یک فروشگاه لوازم اداری یا یک فروشگاه سخت افزار با قیمت چند دلار پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *