(تصویر: گتی)

اول آوریل فرا می رسد ، به این معنی که بسیاری از مارک ها در اینترنت مزخرفات می کنند.

کمدی سخت است. این یک مهارت واقعی است. اما یک روز در سال ، گروه بازاریابی هر مارک ناگهان فکر می کند که او یک شوخی است. این در نهایت نتایج قابل پیش بینی دارد. اما در حالی که کل اصل آوریل آوریل آنلاین کسل کننده و بی ضرر بود ، اکنون واقعاً باید پایان یابد.

مفهوم “کلاهبرداری روز اول آوریل” برای دهه ها وجود داشته است. گوگل 20 سال است که این کار را انجام می دهد. بعضی از آنها شوخ طبع بودند! بهترین gag های گوگل یا دانش تضادها و ضعف های گوگل را بازی کرده اند (به عنوان مثال ، وقتی ادعا می کند Google Analytics به اندازه گیری بازدیدها برگشته است) ، یا فقط تخم مرغ های کوچک عید پاک را بصورت آنلاین شاد کرده اند ، مانند زمانی که می توانید از طریق نقشه های گوگل

ما همچنین داستان های اول آوریل را انجام دادیم. آنها بد بودند. من اصلا شوخی Teleportation 2009 Netbook Powers را نمی فهمم و اینجا کار می کنم. (تانژانت: وب سایت های 2005 چقدر شیرین بودند؟ دلم برای وب سایت 2005 ما تنگ شده است)

اکثر مارک ها به دلیل همه گیری همه روز آوریل 2020 را فراموش کردند. ما هنوز در یک بیماری همه گیر هستیم ، اما به همین دلیل نیست که باید اول آوریل تمام شود. این باید پایان یابد زیرا پنج سال گذشته واقعیت اتفاق نظر در اینترنت را به طور کامل از بین برد. بدون توافق در مورد واقعی نمی توانید به خوبی غیر واقعی بخندید.

یادم می آید از گریه های آوریل لذت می بردم. این قبل از آن بود که فیس بوک ، یوتیوب و دیگر سیستم عامل های الگوریتمی اینقدر اطلاعات غلط ما را تحت فشار قرار دهند و قبل از اینکه مزارع ترول مقدونیه این همه مزخرفات را بریزند. شوخی های اول آوریل بیشتر شبیه جواهرات در چشم اندازهای حقیقت می درخشید ، در حالی که در برابر مقالات جعلی زندگی واقعی خجالت کمتری از ثروت نداشتیم.

اکنون به خاطر سپردن آن دشوار است ، اما انتشار “اخبار جعلی” که به نظر واقعی در اینترنت می آمد و استفاده از “اخبار جعلی” به عنوان شمشیر و سپر سیاسی ، به سال 2016 یا موارد دیگر برمی گردد. در حالی که ایده سیاست خارج از “جامعه مبتنی بر واقعیت” در سال 2004 ابداع شد ، این ایده که بسیاری از محتوای کلی مارک های بزرگ و اخبار در وب جعلی است ، واقعاً در پنج سال گذشته وارد بحث اصلی شده است ، به شدت توسط رئیس جمهور سابق ترامپ محبوب شده است.

کمکی نمی کند که بیشتر شوخی های اول آوریل ، برخلاف گوگل ، بد و احمقانه باشد. فولکس واگن به تازگی درگیر یک شوخی شده است که می گوید در حال تغییر نام خود به “ولتس واگن” به عنوان یک تبلیغ تبلیغاتی برای اتومبیل های الکتریکی خود است ، و از اواسط سال 2018 بازاریابی واقعا احمقانه IHOP “خانه بین المللی صبحانه” را تکرار می کند. با توجه به اینکه فولکس واگن نیز است بخاطر دروغگویی و این واقعیت که “اخبار” سه روز قبل از اول آوریل منتشر شده است ، شوخی آن همانند مبدل کاتالیزوری غیرفعال شده با هدف ، گسترش یافت.

اول آوریل به بیشتر چیزها متکی است تا واقعیت داشته باشد. ژل را در ماه آوریل می بینید ، به آن اعتقاد دارید ، وقتی فهمیدید که گنگ است ، لحظه ای ناامید یا عصبانی می شوید ، اما خیلی صدمه ای نمی زند ، زیرا در 364 روز دیگر سال همه چیز درست است.

دیگر در اینترنت اینگونه نیست. بیایید طنز را به طنزپردازان و کمدی را به کمدین ها بسپاریم. وقتی 365 روز در سال اخبار جعلی داشته باشید ، اول آوریل فقط یک ساعت آماتور است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *