آیا در حال حاضر از کار خود بسیار راضی هستید؟ شاید شما باید از COVID-19 تشکر کنید ، همانطور که عجیب به نظر می رسد. نظرسنجی جدیدی که از 1030 کارمند در ایالات متحده توسط Skynova (یک شرکت فاکتور دیجیتال) انجام شد ، “درک تغییر تجارت دیجیتال به دلیل COVID-19” را بررسی کرد. وی ارقام جالبی را در مورد فروش ، کارکنان و حتی شبکه های اجتماعی هدف قرار داد تا به ادامه کار کمک کنند.

اولین سوال (به اینفوگرافی زیر مراجعه کنید) در مورد نحوه تغییر شرکت ها و فروش در طی “محور دیجیتال” است که اتفاق افتاده است زیرا شرکت های زیادی به سمت کارکنان از راه دور منتقل شده اند – 34٪ از پاسخ دهندگان می گویند که فروش آنها بهتر یا بسیار بهتر است. این مصادف با 74٪ شرکتهایی است که بسیار بیشتر از قبل از COVID در اینترنت حرکت کرده اند.

بخاطر داشته باشید که به نظر می رسد اندازه شرکت تا حدودی تأثیر داشته است ، بطوریکه شرکتهای 50 تا 99 نفری درصد بیشتری از فروش بهتر یا بسیار بهتر (46٪) را مشاهده می کنند. همین گروه جمعیتی بالاترین تغییر دیجیتالی را به تعداد آنلاین تر (81٪) دارد.

بخشی از این پیشرفت ممکن است ناشی از آن باشد که شرکت ها هنگام تلاش برای دیجیتال سازی بیشتر بر روی آن تمرکز می کنند ، با 57 درصد گفت که بهبود تجربه مشتری در اولویت است. این اولویت اصلی برای همه شرکتها در اندازه های مختلف است ، اما به نظر می رسد برای کسانی که کمتر از 10 کارمند دارند ، بیشترین میزان است.

اولویت های تغییر شکل دیجیتالی.

یکی از راه های افزایش دسترسی دیجیتالی شرکت ها استفاده از شبکه های اجتماعی موجود و سیستم عامل های اشتراک رسانه است. جای تعجب نیست که به نظر می رسد شرکتهای از هر اندازه ابتدا Facebook را هدف قرار می دهند – یعنی در نهایت جایی که بیشتر کاربران در آن هستند. بنابراین ، 65٪ از شرکتها بر روی فیس بوک تمرکز دارند و این تعداد در حال افزایش است ، که مربوط به تعداد کمتری از کارمندان شرکت است. در جایگاه دوم اینستاگرام (49٪) ، توییتر (43٪) و YouTube (40٪) قرار دارند. در پایین این شمع Pinterest و Snapchat قرار دارند ، هر دو با 12٪.

تمرکز رسانه های اجتماعی

که ما را به آنچه واقعاً مهم است بازمی گرداند: آیا کار در یک بیماری همه گیر در خانه (علی رغم اخراج کارگران در اطراف شما) رضایت شغلی شما را فراهم می کند؟ بدیهی است: 40٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که متوسط ​​رضایت دارند و 57٪ نیز اظهار داشتند که بسیار راضی هستند! فقط 3٪ گفتند که از کار خود متنفر هستند.

رضایت شغلی

به نظر می رسد مهارت فناوری مهم است. کارکنانی که گفتند شرکتشان به اندازه کافی باتجربه نیست ، تعداد کارگران ناراضی بسیار بالاتری دارند – تا 19٪. این تعداد با افزایش مهارت کاهش می یابد ، که سهم بزرگی برای همه شرکت ها است: بلند شوید تا نفس بکشید دیجیتال ، از جمله آموزش به افراد خود ، و می تواند با نیروی کار شادتر که در آن حضور دارند نتیجه بدهد.

برای جزئیات بیشتر مطالعه ، گزارش کامل Skynova را بخوانید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZvmeX_FhsPM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *