هر سال ، تولیدکنندگان تلفن مدل های جدیدی با پردازنده های سریع تر ، صفحه های بزرگتر و روشن تر و دوربین های همیشه بهتر ارائه می دهند. و این تلفن های هوشمند به شبکه های تلفن همراه متصل می شوند ، که خصوصاً هنگام گسترش شبکه های 5G سرعت و ظرفیت آنها افزایش می یابد.

این بدان معنی است که مصرف کنندگان فرصت های زیادی دارند – شاید خیلی زیاد. از تلفن های گران قیمت و خونریزی گرفته تا تلفن های ارزان قیمت که همین چند سال پیش هنوز قابلیت های غیر قابل تصوری داشتند. در فضای اپراتور تلفن همراه حتی انتخاب وجود دارد ، اگرچه بهترین گزینه شرکتی نیست که انتظار دارید. در اینجا سیستم عامل تلفن همراه ، تلفن های هوشمند و مارک های مخابراتی وجود دارد که خوانندگان PCMag بیشترین توصیه را می کنند.


Readers ‘Choice 2021 سیستم عامل های تلفن همراه

اگر به فکر خرید یک گوشی جدید هستید ، اولین مورد شما احتمالاً در سیستم عامل موجود شما باقی خواهد ماند. برای خوانندگان PCMag ، سیستم عامل تلفن همراه انتخاب شده است اندروید، که برای هشتمین سال متوالی جایزه انتخاب خوانندگان ما را از آن خود کرد. اندروید از نظر رضایت کلی و احتمال توصیه مهمترین اقدامات رضایت در مطالعه ما ، اندکی از iOS اپل ، تنها رقیب واقعی آن برخوردار است.

آندروید به طور کلی امتیاز رضایت 8.8 و احتمال توصیه رتبه 8.9 را در مقیاس 0 (بسیار ناراضی) تا 10 (بسیار راضی) کسب کرده است. سیستم عامل iOS اپل با امتیاز 8.7 از هر دو شاخص کمی عقب بود.

اگر به یک سیستم عامل یا سیستم عامل دیگر متمایل هستید زیرا شنیده اید که از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار است یا از کاربردهای بهتری برخوردار است ، دوباره فکر کنید. اندروید و iOS با رضایت از قابلیت اطمینان (8.9) و انتخاب برنامه (9.0) گره خورده اند ، اگرچه اندروید از رضایت نسبت به انتخاب کمی بهتر عمل کرده است. رایگان برنامه های موجود (8.9 تا 8.7). iOS از نظر کیفیت برنامه (8.8 تا 8.5) در رتبه اول قرار گرفت ، احتمالاً به دلیل کنترل دقیق اپل است.

در مورد مدیریت روز خود ، همه چیز دوباره نزدیک است. هر دو سیستم عامل به رضایت ایمیل (8.9) مرتبط هستند ، اما iOS در رضایت از پیام رسانی (9.2 تا 8.8) و رضایت مدیریت تماس (8.6 تا 8.5) جلوتر است ، در حالی که اندروید از نظر مدیریت تقویم (8.6 تا 8.5) پیشرو است. اگر بخواهید از تلفن خود به عنوان نقطه دسترسی Wi-Fi استفاده کنید ، طبق گفته خوانندگان ما به همان اندازه راضی خواهید بود. امتیاز هر دو سیستم عامل 8.6 بوده است.

کمترین امتیاز در نظرسنجی رضایت از دستیار صوتی و ادغام خودرو بود. دستیار صوتی اندروید امتیاز 7.9 را کسب کرد. اکثر تلفن های اندرویدی به دستیار Google پایبند هستند. ما از پاسخ دهندگان نخواسته ایم مشخص كنند كه از كدام یك از آنها استفاده می كنند. سیری اپل با 7.8 کمی عقب بود.

اکنون تعداد بیشتری از وسایل نقلیه از Android Auto و CarPlay اپل پشتیبانی می کنند. اگرچه پاسخ دهندگان علاقه چندانی به این جنبه های سیستم عامل تلفن همراه خود نداشتند ، اما هر دو سیستم داخل اتومبیل معمولاً یک گام بزرگ نسبت به سیستم های سرگرمی و سرگرمی خودشان هستند ، که تولیدکنندگان خودرو گاهی اوقات ارائه می دهند. تقریباً از هر پنج پاسخ دهنده iOS ما دو نفر (38٪) به ما گفتند که از CarPlay اپل استفاده می کنند و یک چهارم کاربران اندروید مورد نظر گفتند که از Android Auto استفاده می کنند. iOS و CarPlay در اینجا با رتبه بندی 8.1 در مقایسه با اندروید 9.9 از 7.9 رتبه یک را دارند.

ادامه مطلب اندروید در مقابل iOS: کدام سیستم عامل موبایل بهترین است؟اندروید در مقابل iOS: کدام سیستم عامل موبایل بهترین است؟


تلفن های هوشمند برای انتخاب خوانندگان 2021

وقتی تلفن هایی می سازید که مشتریانتان از نظر آنها مقرون به صرفه ، قابل اعتماد و استفاده از آنها آسان است ، احتمالاً افتخارات زیادی کسب خواهید کرد. برای OnePlus کار می کند. بار دیگر ، این شرکت برنده جایزه Readers ‘Choice Award ما شد ، مانند هر سال از سال 2018. OnePlus بالاترین امتیاز را در نظرسنجی ما برای بیش از نیمی از مسائل رضایت ما ، از جمله رضایت کلی (8.9) و احتمال توصیه ما (9.0) داشته است.

وان پلاس برای رضایت از هزینه (9.0) ، قابلیت اطمینان (9.2) و سهولت استفاده (9.0 ، به Google متصل است) در رتبه بندی قرار گرفت. با این حال ، این شرکت نمی تواند آرام باشد. این رتبه بندی ها اگرچه کاملا خوب است ، اما همگی نسبت به سال گذشته کمتر است و اپل ، گوگل و سامسونگ همچنان از OnePlus عقب هستند. هر سه شرکت سازنده رقیب ، امتیاز قابل توجه 8.7 را به عنوان رضایت کلی و 8.9 را به احتمال زیاد توصیه می کنند.

همه رقبا نقاط قوت خود را نشان دادند. علاوه بر پیوند فوق برای رضایت از سهولت استفاده ، گوگل همچنین برای سهولت نصب (9.1) ، گرفتن عکس (9.2) و گرفتن فیلم (9.0) بهترین امتیاز را کسب کرده است. دستیار دیجیتالی آن ، دستیار Google ، نیز در رده نخست قرار گرفت (9.0).

اپل برای پشتیبانی فنی بهترین امتیاز را 8.3 قرار داده است که نتیجه خوبی برای این معیار است ، اگرچه گوگل کمی پشت 8.2 بود. با این حال ، پاسخ دهندگان از قیمت آیفون های خود چندان راضی نبودند. اپل 7.1 در ازای دریافت قیمت دریافت کرده است که احتمالاً برداشت کلی پاسخ دهندگان از شرکت و دستگاه های آن را کاهش داده است.

به همین ترتیب ، سامسونگ با رضایت از هزینه خیلی خوب کار نکرد (7.7). جالب اینجاست که او برای رضایت از تعمیرات همان امتیاز را دریافت کرده است ، اما با این معیار بهترین نتیجه در مطالعه ما بوده است. سامسونگ در هیچ رده دیگری از رضایت مندی بالا نبود ، اما به ندرت از موقعیت بالایی فاصله داشت – مگر در مواردی که از دستیار دیجیتال خود رضایت داشت. دوباره 7.7 را دریافت کرد ، اما این بار کمترین امتیاز در بین مارک هایی بود که خوانندگان ما رتبه بندی کردند. تلفن های سامسونگ هنوز دستیار “هوشمند” خود Bixby را ارائه می دهند. با مشاهده نظرات پاسخ دهندگان سامسونگ ، همه ارجاعات به Bixby منفی بودند.

همانطور که سال گذشته ، LG با رضایت کلی (8.0) و احتمال پیشنهاد (7.8) ، عقب را بلند کرد.

ما همچنین از پاسخ دهندگان اپل ، سامسونگ و گوگل خواسته ایم تا درباره مدل تلفن خاص خود به ما بگویند. اکثر گوشی های هوشمند با بالاترین رتبه ، مدل های پیشرفته اخیر هستند که به طور مساوی بین اپل و سامسونگ توزیع می شوند. Samsung Galaxy Note 20 Ultra با بالاترین رضایت کلی (9.3) و به احتمال زیاد پیشنهاد (9.4) در صدر جدول قرار گرفت. Google Pixel 4a موجود کمی پایین تر از لیست رضایت کلی (9.0) بود ، اما Note 20 Ultra را با احتمال پیشنهاد نتیجه گره زد.

شرکت ها سخت در تلاشند تا دوربین های تلفن های خود را بهبود بخشند و این امر مشهود است. اپل آیفون 12 پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا موفق به کسب امتیازات تقریباً عالی برای رضایت از ثبت عکس (9.6) و گلکسی نوت 20 اولترا و آیفون 12 پرو درست در پشت (9.5) شدند. همین چهار مدل به همان اندازه نمره بالایی برای ضبط ویدئو دریافت کردند.

ادامه مطلب بهترین گوشی های سال 2021بهترین گوشی های سال 2021.


اپراتورهای تلفن همراه به انتخاب خواننده 2021

به نظر می رسد ما هر سال آن را می گوییم ، اما این تکرار می شود: لازم نیست انتخاب ارائه دهندگان تلفن همراه را به سه شرکت بزرگ (AT&T ، T-Mobile و Verizon Wireless) محدود کنید. کسانی که پیام را دریافت کرده اند بسیار خوشحالتر به نظر می رسند ، خصوصاً خوانندگان PCMag که انتخاب کرده اند تلفن همراه سفارشی، برنده جایزه انتخاب خوانندگان ما برای هشتمین سال متوالی.

با این حال ، بسیاری از مردم نمی خواهند از ارائه دهندگان اصلی شبکه در ایالات متحده دور شوند. بنابراین ما نیز از بین سه بزرگ یک برنده انتخاب کردیم. به هر حال ، هنوز هم توسط اکثر مردم ، از جمله زیر گروه خوانندگان PCMag که در مطالعه ما هستند ، از آنها استفاده می شود. خوانندگان بزرگ وب به وضوح آن را توصیه می کنند تی موبایل.

Consumer Cellular تنها شرکتی بود که امتیاز کلی رضایت 9.0 یا بهتر را کسب کرد. در یک نمایش قابل توجه از ثبات ، نمره او 9.2 از 10 بود – همان نمره ای که از سال 2018 برای رضایت کلی از خوانندگان ما هر ساله دریافت می کند. این شرکت در رتبه بندی تقریبا هر معیار رضایت قرار دارد ، با بالاترین امتیازات توصیه می شود ، گزینه های طرح خانواده و پشتیبانی مشتری.

امتیاز 9.2 وی برای پشتیبانی مشتری بسیار چشمگیر است. نمرات پشتیبانی معمولاً کمتر از سایر شاخص های رضایت است. برای مقایسه ، ارائه دهنده پشتیبانی مشتری با کمترین امتیاز ، AT&T ، 6.9 دریافت کرده است.

مانند بسیاری از ارائه دهندگان این لیست ، Consumer Cellular یک اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه (MVNO) است ، به این معنی که شبکه خود را ندارد. در عوض ، با AT&T و T-Mobile شریک است (فقط از یکی استفاده می کند و معمولاً براساس مکان برای شما انتخاب می شود). همانند سالهای اخیر ، MVNO ها دارای رضایت بالاتری نسبت به ارائه دهندگان عمده عملکرد شبکه در همان شبکه هستند. رتبه بندی Consumer Cellular برای رضایت از پوشش ، سرعت و قابلیت اطمینان بسیار بالاتر از رتبه بندی AT&T یا T-Mobile بود. به همین ترتیب ، Xfinity Mobile ، یک MVNO که از شبکه بی سیم Verizon استفاده می کند ، نمره 8.6 را برای رضایت از سرعت شبکه داده و 8.9 را برای قابلیت اطمینان دریافت کرد. هنوز هم ، Verizon Wireless فقط به ترتیب 8.3 و 8.5 برای همین اقدامات نرخ گذاری می کند.

مقرون به صرفه بودن عامل مهمی در رضایت است و رضایت از کارمزد احتمالاً بر رتبه های دیگر تأثیر خواهد گذاشت. Mint Mobile (T-Mobile MVNO) با 9.5 رضایت از هزینه در رتبه برتر ما قرار دارد و پس از آن Spectrum Mobile (9.3) ، Consumer Cellular (9.2) و Tracfone (9.2) قرار دارند. Verizon Wireless و AT&T به ترتیب 6.1 و 6.2 امتیازات ناخوشایند را برای جلب هزینه دریافت کردند.

از میان این سه بزرگ ، T-Mobile با بهترین نتایج در مقابل Verizon و AT&T برای برنامه های خانوادگی ، پشتیبانی و هزینه ها و همچنین احتمال توصیه شدن و مهمترین رضایت کلی ، پیشرو است. با این حال ، نمره رضایت 8.2 ، که “غیر حامل” را به عنوان گزینه خوانندگان به دست آورد ، دارای اهمیت زیادی است. کمی بیش از یک چهارم پاسخ دهندگان T-Mobile گفتند که آنها به دلیل اینکه خریداری قبلی آنها خریداری شده است یا با شرکت ادغام شده اند – سلام ، مشتریان سابق Sprint – به تهیه کننده مراجعه کرده اند. تی موبایل وظیفه ای برای خوشحالی این افراد دارد. پاسخ دهندگانی که از طریق ادغام یا ادغام به T-Mobile مراجعه کرده اند تنها رضایت کلی شرکت را 7.6 ارزیابی کرده اند ، در حالی که کسانی که از شرکت مورد نظر خود استفاده می کنند 8.4 است.

تقریباً یک سوم پاسخ دهندگان به ما گفتند که تلفن های آنها از اتصال 5G پشتیبانی می کنند ، اما همانطور که در آزمایش سریع ترین شبکه های تلفن همراه در سال گذشته مشاهده کردیم ، 5G برای زمان نخست آماده نیست. Verizon در آزمون های ما برنده شد ، اما در این نظرسنجی ، T-Mobile بالاترین امتیاز را برای رضایت خواننده با سرعت 5G و اتصال دریافت کرد. با این حال ، نتیجه او فقط 7.9 بود که هنوز هم خیلی تایید نشده است. Verizon Wireless با 7.4 و AT&T 7.0 دنبال شد. خواهیم دید که باند C چه تاثیری در سال آینده دارد.


نتایج کامل


نظرسنجی PCMag Readers ‘Choice برای تلفن های هوشمند ، اپراتورها و سیستم عامل های تلفن همراه از 22 فوریه 2021 تا 15 مارس 2021 در محل انجام شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام نظرسنجی ها ، روش تحقیق را بخوانید.

شما می توانید در خرید Amazon.com برنده شوید! اکنون در لیست پستی What’s New ثبت نام کنیداکنون در لیست پستی What’s New ثبت نام کنید برای دریافت دعوت نامه های قرعه کشی آینده برای کاوش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *