یک سال در طی یک بیماری همه گیر در خانه به معنای زمان بیشتری در برابر نمایشگرهای مختلف است. Global Wireless Solutions از پنل کاربری OneMeasure خود برای ارزیابی استفاده از برنامه های تلفن همراه استفاده می کند. نتایج نشان می دهد که Gen Z می تواند بر بسیاری از فضاهای آنلاین تسلط داشته باشد.

بنابراین همه بیشتر با چه محتوایی درگیر شدند؟ طبق GWS ، این بیشتر به دلیل امور مالی است ، به دلیل افزایش 63 درصدی تعداد کل ساعت در این گروه. با توجه به وضعیت مالی جهان ، تعجب آور نیست که برنامه های Cash ، Robinhood و FreshEBT به ترتیب 186 ، 183 و 152 درصد پیشرو هستند. اما ژنرال Z ، با افزایش 102 درصدی در داده های استفاده ، منجر به اتهام شد.

رسانه های اجتماعی همچنین از افزایش 25 درصدی ساعت ها خبر می دهند که به طور متوسط ​​62 دقیقه در روز ترجمه می شود. بیشتر این افزایش دوباره به ژنرال Z مربوط می شود که 71 ساعت رشد در ساعت استفاده در این گروه را تجربه کرده است. با افزایش این اعداد ، TikTok از افزایش 380 درصدی در ساعات حجمی و 39 درصدی از افزایش متوسط ​​دقیقه ها خبر می دهد.

Global Wireless Solutions همچنین برای گروه سبک زندگی که شامل خدمات تحویل غذا است ، 19 درصد افزایش ساعت نشان می دهد. و Gen Z 50٪ بیشتر از این خدمات استفاده می کند که به افزایش 166٪ در استفاده از DoorDash و 121٪ در استفاده از Uber Eats کمک می کند. گزینه های مواد غذایی همان روز همچنین به Walmart و Target کمک کرد تا میزان استفاده را در مقایسه با آمازون افزایش دهند.

همه ما روزانه به طور متوسط ​​42 دقیقه محتوای ویدئویی استفاده می کردیم ، اما Gen Z نسبت به سال قبل 44٪ استفاده از آن را افزایش داده است. Twitch ، YouTube و سرویس های پخش جریانی رایگان Tubi و Pluto TV شاهد افزایش استفاده بوده اند. دیزنی + و HBO Max نیز سالهای زیادی داشتند. و از نظر بازی ها ، ما شاهد افزایش نجومی در استفاده از 15،471٪ در استفاده هستیم ، در حالی که Roblox برای سال 101٪ افزایش یافته است – و این دو بازی محبوب Gen Z هستند.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZvmeX_FhsPM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *